سلسله اعترافات مربوط به فساد در فیفا تمامی ندارد. چهره های مختلف دنیای فوتبال یکی پس از دیگری پرده از فسادهای مختلف در زمان ریاست سپ بلاتر بر فیفا برمی دارند. حالا رییس سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا جدیدترین فردی است که از فسادها می گوید. اما می گوید او رشوه نگرفته است.
کد خبر: ۱۱۱۳۶۱۷
اعتراف جالب رییس سابق AFC  / بن همام: هفت میلیون یورو به حسابم واریز شد اما رشوه نبود!

به گزارش جام جم آنلاین ، محمد بن همام رییس سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از چند سال یادش افتاده که در رابطه با برخی مسائل افشاگری کند. او صریحا گفته که از کمیته برگزاری رقابت های جام جهانی 2006 پول گرفته است.

بن همام در سال 2011 به دلیل رشوه دادن به اعضای کنفدراسیون کونکاکاف برای انتخابات ریاست فیفا برای همیشه از حضور در کلیه رده های فوتبالی و مدیریت بر آن محروم شد.

او به زد دی اف گفت: «بله، 6.7 میلیون یورو به حساب من واریز شد. اما دوست دارم بدانم چرا باید آلمانی ها به من برای چیزی که قبلا آن را به دست آورده اند، رشوه بدهند. برای چه آن پول داده شد؟ نمی دانم. نه، البته که می دانم؛ اما ببخشید. این چیزی است که فقط شما به آن اهمیت می دهید، نه شخص دیگری.»

البته مدارک جمع آوری شده حاکی از این است که بر اساس توافق صورت گرفته قرار بوده بن همام پس از اینکه آب ها از آسیاب افتاد پول خود را از آلمانی ها بگیرد.

احتمالا پرونده های جدیدی در اینباره تشکیل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها