فرشاد پیوس همیشه یکی از کسانی بود که از مهدی طارمی حمایت می‌کرد، به او مشاوره می‌داد و... اما حالا از دست طارمی ناراحت است. با آقای گل سابق پرسپولیسی‌ها تماس گرفتیم تا از او درباره شرایط این روزهای این تیم و اتفاقاتی که در پرسپولیس افتاده سوال کنیم.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۷۶
فرشاد پیوس از اشتباه بچه گانه طارمی گفت

به گزارش جام جم آنلاین، «فرشاد آقای گل» شعاری است که در خاطره خیلی ها باقی مانده است، آقا فرشاد از فیلم مستند زندگی اش و مهدی طارمی حرف های جالبی را با ما در میان گذاشت.

او پرسپولیس این روزها را در اوج آمادگی می داند و می گوید: در این پرسپولیس، همه چیز جای خودش قرار دارد و نکات فنی که برانکو به بازیکنان میگوید بخوبی رعایت میشود. ضمن اینکه خیلی از حاشیهها در پرسپولیس کنترل میشود. بازیکنان همه باید قدر بازی در پرسپولیس را بدانند.

اما برویم سراغ نظر پیوس درباره مهدی طارمی، مهاجم محبوب سال های دور تیم ملی و پرسپولیس درباره طارمی می گوید: مهدی عجله کرد و اشتباه. نباید از پرسپولیس جدا میشد. اگر در پرسپولیس میماند، قطعا پس از جام جهانی میتوانست به اروپا برود. به نظرم اشتباه او بچگانه بود. فکر میکنم طارمی مشاوران خوبی ندارد و با این کار آینده فوتبالی خودش را به خطر انداخت...

متن کامل گفت و گوی فرشاد پیوس که بخش های خواندنی بسیاری دارد را می توانید در روزنامه جام جم صفحه 11 بخوانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها