نیمار گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال در اینستاگرام درگیری های زیادی را برای خود به وجود آورده است.
کد خبر: ۱۱۱۳۳۳۸
جنگ اینستاگرامی نیمار / حمله آتشبار به همه

به گزارش جام جم آنلاین ، نیمار در پاسخ به شایعات مختلفی که پیرامون خود به وجود آمده در اینستاگرام واکنش نشان می دهد. یکی از شایعاتی که در روزهای اخیر درباره نیمار خیلی به گوش می رسد این است که در پاری سن ژرمن دو دوستگی ایجاد کرده، یک دسته او و سایر برزیلی های تیم پاریسی هستند و دسته مقابل آرژانتینی های این تیم به اضافه کاوانی.

گویا مشکل از زمانی شروع شد که کاوانی و خاویر پاستوره به خاطر تاخیر در بازگشت از تعطیلات زمستانی با جریمه مالی و محرومیت از یک بازی توسط باشگاه مواجه شدند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که چند هفته پیش نیمار برای حضور در جشنی در برزیل با اجازه باشگاه راهی سائوپائولو شد. کاوانی و گروه آرژانتینی های پی اس جی معتقدند که مسئولان باشگاه برای نیمار تبعیض قائل شده و امتیازات ویژه ای به وی می دهند.

نیمار در واکنش به این شایعات بیانیه ای در اینستاگرام خود منتشر کرد و هرچند به شخص خاصی اشاره نکرد اما از منتقدان خود خواست که ساکت شده و دست از شایعه سازی در مورد اختلافات درون تیمی پی اس جی بردارند.

مورد دوم به منتقدان برزیلی نیمار برمی گردد. در برزیل ادعا شده است که مادر و خواهر نیمار نسبت به بازگشت این بازیکن به سمت نامزد قبلی اش موضع گرفته و رابطه آنها خدشه دار شده است. نیمار به این موضوع هم در اینستاگرام خود واکنش تندی نشان داد و نوشت:« نمی دانم چه کسی احمق است؛ کسانی که این شایعات را می سازند؛ کسانی که انها را باور می کنند یا من که اینجا به این موضوع واکنش نشان داده ام؟»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها