قطری‌ها برای خرید آقای گل دو فصل اخیر لیگ برتر، حاضر شده‌اند ارقامی نجومی پرداخت کنند. به بن بست رسیدن مذاکرات پرسپولیس و طارمی، باعث شده باشگاه به فکر فروش او در نیم فصل بیفتد.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۱۴
هزینه های مهدی طارمی در الغرافه ؛ هر بازی 450 میلیون تومان!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت نود ؛ پرسپولیس در حال حاضر، با ۹ امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و بدون طارمی توانسته نتایج خوبی بگیرد. با توجه به اینکه طارمی می‌خواهد بعد از جام جهانی به اروپا لژیونر شود، باشگاه قصد دارد با فروش او در نیم فصل حداقل صاحب درآمد خوبی از فروش این بازیکن بشود.

با توجه به محرومیت طارمی تا اواخر ژانویه، کمتر باشگاهی حاضر است رقم زیادی برای خرید او بدهد اما الغرافه که در لیگ ستارگان قطر شرایط خوبی ندارد و برای تقویت تیمش در لیگ قهرمانان، باید خریدهای بزرگی انجام دهد حاضر شده برای استخدام او حسابی دست به جیب شود. مبلغ پیشنهادی الغرافه به پرسپولیس، ۵۲۰ هزار دلار بود. آن‌ها رقمی تقریبا به همین اندازه هم برای خود طارمی در نظر گرفته‌اند. با این شرایط، پرسپولیس از فروش طارمی بیش از ۲ میلیارد تومان سود می‌کند و او هم صاحب رقمی چند برابر قراردادش با پرسپولیس خواهد شد.

با توجه به پایان نیم فصل اول لیگ ستارگان قطر، طارمی حدودا از هفته سوم نیم فصل دوم محرومیتش تمام خواهد شد و می‌تواند الغرافه را در لیگ ستارگان همراهی کند. یعنی او در بهترین حالت، فقط ۹ بازی در لیگ ستارگان انجام خواهد داد. الغرافه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان هم هست و روبروی پاختاکور قرار می‌گیرد. اگر طارمی بتواند تیمش را به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برساند، ۱۶ بازی تا پایان فصل برای الغرافه انجام می‌دهد و در غیر این صورت، فقط در ۱۰ بازی برای این تیم به میدان می‌رود. آن هم به شرطی که هیچوقت، محروم یا مصدوم نشود.

با این ارقام، الغرافه در صورت رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برای هر بازی طارمی حدودا ۳۰۰ میلیون به او و باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده و در صورت نرسیدن به مرحله گروهی، هر بازی طارمی در لیگ ستارگان برای این تیم نزدیک به ۴۵۰ میلیون تومان هزینه داشته. به نظر می‌رسد قرار گرفتن در رده ششم جدول لیگ ستارگان، آنقدر مدیران باشگاه الغرافه را ناراحت کرده که حاضر باشند یکی از بهترین مهاجمان آسیا را برای چند ماه، با چنین قیمتی در اختیار بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها