کاندیداهای ریاست فدراسیون والیبال در گفت و گو با جام جم آنلاین مطرح کردند؛

به تنهایی نمی توان معجزه کرد / خرد جمعی در والیبال وجود ندارد

اعضای جامعه والیبال ایران این روزها بیش از هر چیز دیگری در انتظار انتخاب رییس بعدی فدراسیون والیبال هستند.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۷۹
به تنهایی نمی توان معجزه کرد / خرد جمعی در والیبال وجود ندارد

به گزارش جام جم آنلاین ، احمد ضیایی نایب رییس فدراسیون والیبال یکی از این کاندیداهاست . وی به جام جم آنلاین گفت: از آنجایی که 10 سال در مجموعه فدراسیون والیبال کار کردم تصمیم گرفتم تا وارد گود کارزار انتخاباتی فدراسیون والیبال شوم. من اجازه نمی دهم ارتباط والیبال ایران با جهان قطع شود.

وی افزود:بدون تردید والیبال ورزشی است که مورد توجه جامعه قرار دارد. من می خواهم ضمن احترام گذاشتن به اقدامات سال های اخیر داورزنی در فدراسیون والیبال ، با استفاده از استادان، پیشکسوتان و تزریق نیروهای جوان به فدراسیون والیبال ساختاری جدید به وجود بیاورم که بتواند راه گذشته را ادامه بدهد. ما می خواهیم به بهترین شکل ممکن به المپیک 2020 برسیم.

ضیایی عنوان کرد :در والیبال پیش از این اقدامات بسیار خوبی انجام شده است اما برای اینکه در المپیک آینده به نتایج خوبی برسیم کار سختی پیش رویمان می بینیم. من برای این کار از تعدادی مشاوران قابل اعتماد و باتجربه و افراد دلسوخته را در نظر گرفتم تا به محض انتخاب شدن از این افراد استفاده کنم و برنامه هایم را پیش ببرم.

این کاندیدای ریاست فدراسیون والیبال در پایان گفت: من به تنهایی نمی توانم معجزه کنم مگر اینکه کل جامعه والیبال دست به دست هم بدهند. من تغییرات زیادی در فدراسیون به وجود خواهم آورد اما این تغییرات سنجیده خواهد بود.

همچنین محمدتقی حسن زاده دیگر کاندیداهای فدراسیون والیبال در گفت و گو با جام جم آنلاین اظهار داشت:من وارد انتخابات فدراسیون شدم تا در صورت انتخاب به عنوان رییس فدراسیون به استان ها اهمیت بدهم. در واقع می خواهم اداره والیبال به صورت استانی باشد. تمایل دارم والیبال به صورت خردجمعی پیش برود، چیزی که اکنون در والیبال وجود ندارد.

حسن زاده افزود:والیبال در 10 سال گذشته پیشرفت های زیادی داشته است اما استان ها به صورت کامل فراموش شده اند. نکته دیگر این است که پیشکسوتان این رشته از یاد رفته اند. من قول می دهم اگر به عنوان رییس فدراسیون والیبال انتخاب شدم این افراد فراموش شده را وارد چرخه والیبال کنم. نمی توان تجربه استان ها را نادیده گرفت و پیشکسوت ها را فراموش کرد.

وی تاکید کرد: این روزها سوال بسیاری از افراد از من این است که چگونه میخواهم هزینه های والیبال را تامین و مدیریت کنم. من اعلام می کنم چون در وزارت اقتصاد و دارایی و همچین وزارت ورزش مسئولیت هایی دارم می توانم از فدراسیون قبلی پول بیشتری به والیبال تزریق کنم و سهم استان ها نیز محفوظ خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها