باشگاه نفت همچنان کانون حاشیه هاست. این تیم در کمتر از نیم فصل چهار بار سرمربی عوض کرد. حالا نفتی ها آتیلا حجازی را جانشین حمید درخشان کرده اند، مردی که می گوید بابت این جدایی هم دلش شکست هم خستگی بزرگی به تن او ماند.
کد خبر: ۱۱۰۵۵۲۶
درخشان: سخت ترین روزهای زندگی ام را پشت سر گذاشتم / صد رحمت به دردسرهای پرسپولیس!

به گزارش جام جم آنلاین ، حمید درخشان چند روزی می شود که دیگر سر تمرینات نفت نمی رود، دیگر با جهانیان مالک باشگاه جلسه ندارد و دیگر بابت اعتصاب های چند روز یکبار بازیکنان نفت دچار استرس نمی شود. او این روزها با خیال راحت به کارهایش می رسد و قرار است سفری هم به دبی داشته باشد. اما با تمام آرامشی که اکنون دارد هنوز ناراحت است.

حمید درخشان به جام جم آنلاین گفت: اکنون استراحت می کنم و آرام هستم اما با خاطرات بسیار بدی تیم نفت را ترک کردم. هر کسی که به عنوان سرمربی در باشگاه های مختلف کار می کند نیاز به امکانات اولیه دارد، اما همین امکانات اولیه هم برای من فراهم نبود. مربی باید فکر و ذهنش آسوده باشد و هیچ چیز به غیر از مسائل فنی در ذهن او جایی نداشته باشد اما در باشگاه نفت از این خبرها نبود.

درخشان عنوان کرد: من به عنوان سرمربی درگیری های زیادی در باشگاه نفت داشتم، وقتی مسائل حاشیه ای مدام از سر و کول باشگاه بالا برود مربی به شدت ذهنش درگیر این مسائل می شود. در باشگاه نفت مدام کادر فنی را درگیر مسائل حاشیه ای می کردند. من فقط باید با مسائل فنی درگیر باشم نه چیز دیگر اما مگر کسی توجه می کرد.

سرمربی سابق نفت در ادامه گفت: وقتی حاشیه زیاد باشد کارایی مسائل فنی پایین می آید. در نهایت این شرایط باعث می شود تا تیم به شدت از لحاظ فنی افت کند، چیزی که اکنون هم می بینیم.

وی درباره انتصاب آتیلا حجازی به عنوان سرمربی نفت تهران گفت: امیدوارم آینده نفت بیشتر از این تحت تاثیر حواشی باشگاه قرار نگیرد. خوشبینانه باید فکر کنیم که اتفاقات خوبی در انتظار نفتی هاست. همه باید به آتیلا حجازی کمک کنند. او به این نیت آمده تا به سهم خود به باشگاه کمک کند. قطعا تمام تلاش خود را خواهد کرد تا تیم را درست کند. البته او به تنهایی نمی تواند مشکلات را حل کتد همانطور که من نتوانستم. او باید حمایت کامل و تمام قد باشگاه را پشت سر خود داشته باشد.

سرمربی اسبق پرسپولیس تاکید کرد: دوران حضورم در نفت پردردسرترین و سخت ترین روزهای زندگی من بود. واقعا این شرایط را قبلا تجربه نکرده بودم. در پرسپولیس نیز روزهای سختی داشتم اما واقعا صد رحمت به پرسپولیس. آنجا اگر یک چیز را کم می بینید در مقابلش چند چیز اضافی وجود داشت.

درخشان خاطرنشان کرد: اگر بگویم در حال حاضر پیشنهاد ندارم دروغ گفته ام. اما می خواهم فعلا استراحت کنم. من با خاطرات بدی نفت را ترک کردم و اکنون نیاز به تمدد اعصاب دارم.

به گزارش جام جم آنلاین حمید درخشان شکایت خود از باشگاه نفت را نیز تکذیب کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها