علیرضا بیرانوند با تمام انتقاداتی که در فصل اخیر به او شد می تواند صاحب ارزشمندترین رکورد در تاریخ لیگ برتر بین همه دروازه بان ها بشود.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۷۶
رکورد ویژه در انتظار سنگربان سرخ ها / علیرضا بیرانوند، 72 دقیقه تا تاریخ سازی

به گزارش جام جم آنلاین ، در هفته شانزدهم لیگ برتر فردا فردا از ساعت 14:30 تیم پرسپولیس در خانه فولاد به میدان برود، دیداری که حساسیت ها و جذابیت های زیادی دارد.

دیدار فردا می تواند برای علیرضا بیرانوند تاریخی باشد البته به شرط اینکه گل نخورد. شماره یک پرسپولیس بعد از دریافت گل در دقیقه 87 از جلال الدین علی محمدی در جدال با سپاهان تا امروز مقابل نفت آبادان، استقلال تهران، سایپا، پدیده مشهد، پارس جنوبی جم، ذوب آهن اصفهان و سپیدرود رشت گلی دریافت نکرده و دروازه اش 633 دقیقه بسته بوده است. در صورتی که او مقابل فولاد تا دقیقه 72 گلی نخورد رکورد کلین شیت را به تنهایی از آن خودش می کند. این رکورد هم اکنون در اختیار آرمناک پطروسیان است. دروازه‌بان ارمنستانی سابق سپاهان در لیگ اول حرفه‌ای با بسته نگه داشتن دروازه‌اش به مدت 704 دقیقه این رکورد 17 ساله را از خود به جا گذاشته است و در شرایط فعلی تنها علیرضا بیرانوند نزدیک‌ترین دروازه‌بان برای شکست این رکورد محسوب می‌شود.

البته بیرانوند کلین شیت های پی در پی اش را تا حد زیادی مدیون خط مستحکم دفاعی پرسپولیس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها