فرنوش شیخی یکی از آماده ترین ستاره های لیگ برتر والیبال بانوان در فصل های گذشته بود اما امسال هر چقدر دنبال او بگردیم دیگر در هیچکدام از تیم ها او را نمی بینیم چرا که والیبال را کنار گذاشته است.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۷۳
کاوه رضایی: همسرم زندگی اش را قربانی من کرد

به گزارش جام جم آنلاین ، فرنوش به عنوان یک ستاره آماده و البته محبوب در والیبال ایران چرا باید به این زودی و در اوج والیبال را کنار بگذارد؟ دلیلش کاوه رضایی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است ، بازیکنی که فرنوش با او پیمان ازدواج بست. او به خاطر همسرش راهی بلژیک شد و مجبور شد والیبال را هم کنار بگذارد.

کاوه رضایی در اینباره به خبرورزشی گفت: همسرم به خاطر پیشرفت و موفقیتم قربانی شد. او گفت: «هیچ‌کس در کشورم انتظار نداشت این‌قدر سریع با فوتبال بلژیک و تیم شارلوا هماهنگ شوم.

امروز نتایج قابل مشاهده است و این موفقیت در همه جا پیچیده شده است. جایی که پیش از خروج به شدت تحت‌نظر بودم و تمام این مسائل باعث می‌شوند تا کارهای بیشتری انجام دهم. می‌خواهم به کسانی که تردید داشتند نشان دهم انتخابم درست بوده است.» ملی‌پوش ایرانی تیم شارلوا که با به ثمر رساندن 9 گل در فصل جاری ژوپیلر لیگ بلژیک یکی از برترین گلزنان رقابت‌ها است:« این مسئله همیشه در ذهن من است که می‌خواهم هر روز پیشرفت کنم و دوست دارم آن را ببینم. به همین خاطر سخت کار می‌کنم. اهداف شخصی بلندپروازانه‌ای برای خودم در نظر گرفته‌ام. کار در شارلوا سخت‌تر می‌شود و ما باید بیشتر کار کنیم تا به پیروزی رسیم.» کاوه رضایی سپس با اشاره به نقش همسرش در موفقیت‌های اخیر او در فوتبال باشگاهی بلژیک گفت: «او همه چیز را قربانی کرد تا به من در بلژیک بپیوندد و کمکم کند. به لطف حضورش می‌توانم تلاش صددرصدی‌ام را معطوف فوتبال کنم. اگر همسرم خودش را قربانی نمی‌کرد امروز در این جایگاهی که هستم نبودم و به این نتایج نمی‌رسیدم.» مهاجم شارلوا در واکنش به جدایی احتمالی در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی اروپا و وجود پیشنهادهای متعدد بلژیکی و خارج از این کشور گفت: «من تازه به بلژیک آمده‌ام و در آغاز ماجرایی در شارلوا هستم. تنها موضوعی که امروز برای من مهم است گلزنی و ادامه مسیر پیشرفت خواهد بود. اگر هم پیشنهادهایی وجود داشته باشند بستگی به باشگاه شارلوا دارد. باشگاه تجزیه و تحلیل خواهد کرد و سپس به یک راه‌حل فکر می‌کنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها