سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت، گفت: اگر به غیر از امام جمعه محترم هر کسی تماس گرفته بود استعفایم قطعی بود.
کد خبر: ۱۱۰۵۲۱۸
کمالوند: تماس امام جمعه‌آبادان نبود، رفته بودم/ بازی ما با استقلال در جام حذفی عقب می‌افتد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، در مورد استعفا و بازگشت و پیروزی مقابل پرسپولیس صحبت‌های زیر را انجام داد.

حفظ احترام ابراهیمی‌پور بر همه واجب است

کمالوند در مورد اینکه بعد از صحبت با حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور امام‌جمعه آبادان از تصمیم خود مبنی بر استعفا منصرف شد، اظهار داشت: چهارشنبه به سازمان لیگ رفتم تا کارهای اداری فسخ قراردادم را انجام دهم. در همان زمان امام جمعه محترم آبادان تماس گرفتند و صحبت طولانی با من در مورد مسائل باشگاه داشتند و درخواست کردند قطع همکاری نکنم. احترام او برای همه ما واجب است. عزیزتر و محترم‌تر از او در آبادان نداریم. برایش مشکلات را بیان کردم و گفت باید مشکلات حل شود. سپس دیروز جلسه ۳-۴ ساعته‌ای با مدیرعامل و هیأت مدیره داشتیم و قول مساعد دادند طی چند روز مشکلات ما حل شود.

راه دیگری جز استعفا نداشتیم

وی در پاسخ به این سوال که در این مدت مربیان زیادی از سمت خود استعفا دادند و بازگشتند و به نظر می‌رسد این روشی برای گرفتن حق شده است، خاطرنشان‌کرد: می‌توانید از مسئولان سازمان لیگ سوال کنید. تمام کارهای مربوط به فسخ قراردادم را انجام داده بودم. اگر به غیر از امام جمعه محترم هر کسی تماس گرفته بود الان استعفایم قطعی بود. بنده به دو شکل تحت فشار هستم. یک فشار از سوی بازیکنان است که اکثر آنها را من به تیم آوردم و حق و حقوق خود را می‌خواهند. از یک طرف هم تحت فشار مردم آبادان هستم. شما نمی‌دانید بعد از استعفای من مردم چقدر ناراحت بودند و به چه شکلی درخواست می‌کردند از تصمیم خودم منصرف شوم. شما بگویید ما باید چه کاری انجام دهیم؟ راه دیگری برای گرفتن حق و حقوق بازیکنان نداشتیم. مسئولان قول دادند مشکلات حل شود. خوشبختانه نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی مخصوصا دکتر جلیل مختار پیگیر حل مشکلات هستند و گویا از وزارت نفت قول‌های مساعدی را گرفته‌اند.

عدم حمایت در این شرایط جفا است

سرمربی صنعت نفت در مورد اینکه اگر بار دیگر وعده‌ها عملی نشود چه تصمیمی می‌گیرد، گفت: از الان به بعد مسئولان هم باید شرایط را درک کنند. اگر قرار به این باشد که حمایت نکنند خودشان باید پاسخگو باشند. خدا را شکر وضعیت تیم الان بسیار خوب است. به نیمه نهایی جام حذفی رفتیم و در لیگ برتر در رده ششم قرار داریم. شرایط بر وفق مراد است. از این به بعد مسئولان باید پیش بیایند تا مشکلات حل شود. فکر کنم نتایج امسال ما در تاریخ آبادان بی سابقه بوده است. اگر در این شرایط تیم را حمایت نکنند واقعا جفا است.

بازیکنان ما دو رکورد را یکجا زدند

وی در مورد پیروزی مقابل پرسپولیس در جام حذفی، عنوان کرد: بنده کاری نکردم و فقط این لطف خدا بود. بعد از خدا تلاش بازیکنان در این برد موثر بود، من کمترین نقش را داشتم. بازیکنان کار بسیار بزرگی کردند. شکست پرسپولیس کار بسیار سختی است. پرسپولیس بهترین و آماده ترین تیم یک دهه اخیر فوتبال ایران است. چندین سال است به طور مستمر در لیگ برتر مربیگری می‌کنم. هیچ تیمی آنقدر قوی و با پتانسیل فوتبال بازی نمی‌کند. این مسئله نشان می‌دهد بازیکنان ما چقدر کار بزرگی کردند. دو سه رکورد یکجا زده شد. صنعت نفت تا به حال در تهران موفق به پیروزی مقابل پرسپولیس نشده بود و این اولین بار بود که این اتفاق افتاد. همچنین صنعت نفت برای اولین بار به جمع چهار تیم برتر جام حذفی رسید. امیدوارم با حمایت مسئولان این موفقیت‌ها ادامه پیدا کند. وضعیت الان بسیار خوب است. مردم همه پشت تیم هستند. جا دارد از مردم آبادان تشکر کنم. آنها با پیام‌ها و حمایت‌های خود نشان دادند چقدر به تیم علاقه دارند. من خیلی شرمنده مردم شدم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

بازی جام حذفی احتمالا عقب می‌افتد

کمالوند در مورد اینکه باید کمتر از ۱۰ روز دو بازی با استقلال انجام دهند، گفت: به احتمال زیاد بازی جام حذفی عقب خواهد افتاد. استقلال درخواست تعویق را داشته و ما هم با این مسئله موافق هستیم.

این چند روز از فضای نقل و انتقالات دور شدیم

وی در مورد اینکه آیا در نقل و انتقالات باز هم بازیکن می‌گیرند، گفت: در این چند روز که در کش و قوس استعفا بودیم از فضای نقل و انتقالات دور شدیم که این اتفاق کار ما را سخت کرد. تیم‌ها خیلی خوب خودشان را تقویت کردند. سپاهان، ذوب آهن، تراکتورسازی و ... خودشان را تقویت کردند. مشکلات مالی و غیبت چند روزه من باعث شد خوب یار نگیریم. انتظار داشتیم بهتر کنیم.

کمالوند در مورد اینکه آیا با این تفاسیر بازیکن جدیدی جذب می‌کنند، تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم این کار را انجام دهیم.

استقلال بعد از حضور شفر تغییرات مثبتی داشته است

کمالوند در مورد دیدار هفته هفدهم لیگ برتر مقابل استقلال، خاطرنشان کرد: استقلال تیم بسیار خوب و بزرگی است. بعد از حضور شفر تغییرات مثبتی در این تیم اتفاق افتاده و نتایج خوبی کسب کردند. آنها بردهای پرگلی مقابل سپاهان و گسترش فولاد و ایرانجوان داشتند. ما هم تیم صنعت نفت هستیم و تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه لازم را بگیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها