مشکل بزرگ پرسپولیس در رابطه با باشگاه ریزه اسپور تا حد زیادی رفع شده است. حالا سرخ ها پس از چند ماه نفس راحتی می کشند. اما به نظر می رسد آخرین دردسر بزرگ باشگاه پرسپولیس دیگر نه ریزه اسپور که خود مهدی طارمی است.
کد خبر: ۱۱۰۳۹۷۴
ماجرای اخراج شدن آقای گل از پرسپولیس / دمپایی های طارمی کار خودش را می کند!

به گزارش جام جم آنلاین ، مهدی طارمی بزرگ ترین دردسر تاریخ باشگاه پرسپولیس را رقم زد و اکنون یک ماه دیگر از آن محرومیت چهار ماهه اش باقی مانده است.

این روزها اخبار مختلفی درباره آقای گل فصل گذشته به گوش می رسد که برخی از آنها زمزمه هایش از چند ماه پیش آغاز شد.

نخست اینکه یکی از مفاد توافق باشگاه ریزه اسپور با مهدی طارمی پنهان مانده است چرا که هنوز تصمیم نهایی برای آن گرفته نشده. گویا یکی از مواردی که باشگاه پرسپولیس مجبور به قبول آن شده است توافق باشگاه برای فرستادن مهدی طارمی به ریزه اسپور است. البته این خبر تایید شده ای نیست. شاید اصلا چنین چیزی در تفاهم نامه وجود نداشته باشد. به هر حال زمزمه های بازگشت مهدی طارمی به این تیم ترکیه ای از سه ماه پیش شروع شد.

اما خبر مهم دیگری که درباره طارمی به گوش می رسد احتمال اخراج این بازیکن از پرسپولیس است. طارمی در هفته های اخیر برخورد سردی با محمود خوردبین سرپرست سن و سال دار پرسپولیس داشته است. البته این برای نخستین بار نیست که طارمی با خوردبین اینگونه رفتار می کند. از سویی رفت و آمدهای او به باشگاه پرسپولیس و نوع رفتارش باعث آزردگی خاطر برخی از اعضای باشگاه شده است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس رفتارهای طارمی را دور از ادب می دانند و حتی به نحوه لباس پوشیدن او اعتراض داشته اند. اینکه نوع لباس پوشیدن طارمی چگونه بوده که صدای اعتراض مسئولان باشگاه پرسپولیس را درآورده نمی دانیم اما یکی از اعضای باشگاه گفت که طارمی در یکی از مراجعاتش به باشگاه دمپایی پوشیده بود!

به هر حال به نظر می رسد طارمی کم کم به پایان دوران حضور خود در پرسپولیس نزدیک می شود. او قطعا لژیونر می شود، شاید تیم بعدی او همان ریزه اسپور باشد، شاید هم خیر. مهم این است که پرونده حضور او در جمع سرخ ها در حال بسته شدن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها