«سنگ بزرگ نشانه نزدن است» این نخستین واکنشی بود که پس از انتشار خبر برگزاری دیدار دوستانه ایران و برزیل بسیاری به زبان آوردند. نخستین نشانه برای برگزار نشدن این دیدار این بود که برزیل توجیه فنی برای قرار گرفتن مقابل ایران نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۵۸
ایران - برزیل منتفی است! /  از اول هم واقعیت نداشت

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی فوتبال برزیل حریفی تمام عیار برای ایران قبل از جام جهانی 2018 و بهترین تیم برای آماده سازی شاگردان کی روش خواهد بود اما قطعا ایران برای برزیل حریفی مطلوب نیست.

برگزاری دیدار دوستانه با ایران برای برزیلی ها هیچ سودی ندارد و توجیه فنی نیز در آن دیده نمی شود. تیم ملی فوتبال برزیل در رقابت های جام جهانی با سوییس، صربستان و کاستاریکا همگروه است. کدام یک از تیم های همگروه برزیل به ایران شباهت دارند؟ سویس، صربستان و یا کاستاریکا؟ مسلما هیچکدام. پس برزیل با کدام منطق مقابل ایران در دیداری دوستانه صف آرایی کند؟ برزیل در شرایطی مقابل ایران صف آرایی خواهد کرد که بابت برگزاری این مسابقه دوستانه نزدیک به یک میلیون دلار سود کند. فدراسیون فوتبال ایران توانایی تقبل چنین هزینه ای دارد؟ مسلما خیر.

یک منبع موثق به جام جم آنلاین گفت برگزاری دیدار دوستانه ایران با برزیل از اول هم موثق نبود و در حد یک احتمال به شمار می رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها