مرد اول سیاست روسیه از اقدامات اخیر فیفا در متهم کردن روسیه به کم‌کاری و بی‌نظمی در میزبانی جام جهانی به‌شدت انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۱۰۲۸۴۹
پوتین: فیفا سیاه‌نمایی نکند / امنیت جام جهانی 2018 در اوج است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، پوتین در مصاحبه با رسانه‌های ورزشی کشورش گفت: فیفا مراقب بیانیه‌هایش باشد، هر کاری که دستور داده شده، به سرعت انجام داده‌ایم و چیزی نگفتیم، فیفا طوری رفتار می‌کند که گویا یک کشور مستقل است و در حال مذاکره با ما برای تصاحب بخشی از کشور است، این نوع رفتار درست نیست، ما میزبان جام جهانی هستیم و به تعهدات خود آگاهیم.

وی ادامه داد: استادیوم های مربوط به جام جهانی طبق برنامه در اوایل سال 2018 تحت کنترل فیفا قرار خواهند گرفت، اما استادیوم کاسموس سامارا باید تا آوریل آماده شود و فیفا می‌تواند کمی صبر کند.

مشکل اصلی برگزار کنندگان جام جهانی 2018 از طرف روسیه این است که این استادیوم نیمه کاره هم در مرحله گروهی و هم در مرحله یک شانزدهم نهایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و زیرساخت‌های این مرکز ورزشی به شدت مشکل دارد و خیابان‌های اطراف آن نیز امنیت کافی ندارند.

پوتین درباره نگرانی فیفا نیز گفت: همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و نباید نگران چیزی باشیم، درباره امنیت هم اصلا سوال نکنید و با صدای بلند می‌گویم که امنیت در اوج است و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها