به فاصله یک هفته از سرنگون شدن مجسمه لیونل مسی در کشور آرژانتین مجسمه بزرگ و زیبایی از مارادونا رونمایی شد، البته نه در آرژانتین که در کشور هند. این مجسمه به زیبایی طراحی شده است و با حضور خود مارادونا رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۰۵
برافراشته شدن مجسمه مارادونا در کلکته / خال هندی بر پیشانی دیه گو! +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل، مارادونا روز گذشته در کلکته هند شاهد رونمایی از مجسمه 12 فوتی از خودش بود. بلافاصله پس از رونمایی از این مجسمه این سوال به وجود آمد این مجسمه هر چند بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده اما آیا واقعا شبیه مارادوناست؟ این مجسمه لحظه بالا بردن جام قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 31 سال پیش را نشان می دهد. مارادونا نخستین بار در سال 2008به کلکته سفر کرد. با اینکه فوتبال در کشور هند جایگاهی ندارد اما هزاران نفر از شهروندان برای اینکه یک لحظه این اسطوره بی بدیل را ببیند به خیابان ها ریختند. دومین سفر او سپتامبر گذشته بود تا آخرین مراحل ساخت مجسمه اش را ببیند. این مجسمه در نهایت روز گذشته با حضور خود او رونمایی شد.

مارادونا که با نامزد جدید خود به هند سفر کرده بود فروتنانه گفت: «من خدای فوتبال نیستم، فقط یک فوتبالیست ساده هستم. خوشحالم که دوباره در کلکته هستم. واقعا شگفت آور است که مجسمه خودم را اینجا ببینم. »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها