عمر خربین نامی است که هواداران پرسپولیس هرگز از یاد نمی برند. او همان بازیکن سوریه ای است که در دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پنج مرتبه دروازه پرسپولیس را باز کرد و حسابی هم کری خوانی کرد.
کد خبر: ۱۱۰۱۸۹۰
شایعه روز: پیشنهاد استقلال به عمر خربین!

به گزارش جام جم آنلاین ، در واقع پرسپولیس و به خصوص علیرضا بیرانوند نقش زیادی در انتخاب این بازیکن به عنوان مرد سال فوتبال آسیا داشتند. ستاره سوریه ای الهلال حالا با پیشنهادات زیادی از تیم های مختلفی روبرو است.

اما در این میان سایت «العرب الیوم» عربستان سعودی خبر بسیار عجیبی می دهد. آی اسپورت به نقل از این سایت نوشته که تیم فوتبال استقلال تهران خواهان به خدمت گیری این مهاجم زهردار است تا به این ترتیب پس از سرور جپاروف که یکبار مرد سال آسیا شده است یک مرد سال دیگر را هم به مجموعه خود اضافه کند.

در واقع خربین از وقتی محبوب دل هواداران استقلال شد که در دو بازی پرسپولیس را به توپ بست. خربین هم وقتی عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را از آن خود کرد، در واکنش به حمایت هواداران استقلال گفت: «از آنها ممنون هستم و امیدوارم استقلال در لیگ ایران موفق باشد.»

استقلالی ها فکر می کنند با کمک این علاقه دو طرفه می توانند این ستاره گران قیمت را جذب کنند اما یک مشکل وجود دارد. خربین که حالا مورد توجه تیم های زیادی است حداقل 8 میلیون پوند قیمت دارد! استقلال با کوهی از مشکلات مالی چگونه می تواند به جذب این بازیکن حتی فکر هم بکند؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها