اتفاقات «قابل پیش بینی» و «غیرقابل پیش بینی» دنیای فوتبال در سال 2018

لوییس سوارز چه کسی را گاز می گیرد؟! / نیمار به رئال مادرید می پیوندد، هری کین توپ طلا را می برد

سال 2017 رو به اتمام است. دنیای فوتبال سال پرهیجانی را پیش رو خواهد داشت و دلیلش هم جام جهانی 2018 روسیه است. اما جام جهانی 2018 روسیه تنها ویژگی جذاب دنیای فوتبال نخواهد بود. در این گزارش نگاهی داریم به اتفاقات «قابل پیش بینی» و «غیرقابل پیش بینی» دنیای فوتبال در سال 2018 .
کد خبر: ۱۱۰۰۷۸۳
لوییس سوارز چه کسی را گاز می گیرد؟! / نیمار به رئال مادرید می پیوندد، هری کین توپ طلا را می برد

به گزارش جام جم آنلاین ، اما جام جهانی 2018 روسیه تنها ویژگی جذاب دنیای فوتبال نخواهد بود. در واقع فوتبال حاوی اتفاقات بالقوه زیادی است که در سال آینده به احتمال زیاد تبدیل به واقعیت می شود. برخی از این اتفاقات کاملا قابل پیش بینی است اما برخی دیگر نه. عملی شدن این اتفاقات می تواند شگفتی به دنبال داشته باشد.

برخی از اتفاقات قابل پیش بینی و البته غیر قابل پیش بینی سال 2018 دنیای فوتبال را مرور می کنیم:

1- حکومت کریستیانو رونالدو به عنوان برترین بازیکن جهان برای همیشه تمام می شود و او دیگر دستش به توپ طلا نمی رسد. رونالدو در فهرست توپ طلایی و البته مراسم "بهترین" حتی در جمع سه نفر اول هم قرار نمی گیرد. کارشناسان پیش بینی می کنند افت او از همین امسال آغاز شود.

2-- آرسن ونگر بالاخره از هدایت تیم آرسنال کنار می رود. این فرانسوی از سال 1996 تاکنون بدون وقفه هدایت تیم لندنی را در دست داشته است. او بیش از 12 فصل است که توپچی ها را به مقام قهرمانی لیگ برتر نرسانده و در نهایت با توجه به اوج گرفتن اعتراض هواداران مجبور به کناره گیری خواهد شد.

3- توپ طلای سال 2018 به یکی از این سه بازیکن خواهد رسید؛ لیونل مسی، نیمار و .... هری کین! اولی که محتمل است، دومی هم همین طور اما دریافت توپ طلا از سوی هری کین ستاره تیم ملی انگلیس یکی از بزرگ ترین اتفاقات خواهد بود.

4- یوونتوس بر خلاف هفت فصل گذشته قهرمان این دوره از رقابت های سری آ ایتالیا نمی شود. این تیم در فصل جاری با مشکلات زیادی روبرو است و هم اکنون در رده سوم جدول به سر می برد.

5- پاری سن ژرمن به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دست می یابد.

6- جیان لوییجی بوفون در پایان این فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

7- فرانچسکو توتی برای فصل آینده به کادر فنی تیم رم ایتالیا اضافه خواهد شد.

8- هری کین و ادن هازارد که به ترتیب در تاتنهام و چلسی بازی می کنند در فصل تابستان به عنوان اولین و دومین بازیکن گران قیمت تاریخ همه رکوردها را می شکنند و به رئال مادرید می روند.

9- نیمار در طی جنجالی ترین قرارداد تاریخ فوتبال از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد و به رئال مادرید می رود.

10- خوزه مورینیو از هدایت منچستریونایتد کنار می رود؛ مقصد بعدی او از همین اکنون کاملا مشخص است: پاری سن ژرمن.

11- زلاتان ابراهیموویچ خداحافظی اش از رده ملی را پس می گیرد و در جام جهانی 2018 روسیه برای تیم ملی فوتبال سوئد به میدان می رود.

12- لوییس سوارز بیشتر از این نمی تواند تحمل کند و در سال 2018 قطعا یک نفر را گاز می گیرد! جنجالی ترین گاز او به دیدار اروگوئه و ایتالیا در جام جهانی 2014 برمی گردد، جایی که او کیه لینی بازیکن تیم ملی ایتالیا را گاز گرفت.

13- کاتالان از خاک اسپانیا بالاخره رسما جدا می شود اما بارسلونا در لالیگا می ماند.

14- آنتونیو کونته از سرمربی گری تیم چلسی اخراج می شود. چلسی با او در این فصل از رقابت های لیگ برتر شانسی برای قهرمانی ندارد.

15- وین رونی به تیم ملی فوتبال انگلیس برمی گردد و در جام جهانی بازی می کند. او مدتی پیش بازنشستگی خود را از رده ملی اعلام کرده بود.

16- دیوید دخه آ قرارداد خود را با منچستریونایتد تمدید خواهد کرد.

17- کوتینیو بالاخره پس از کش و قوس های فراوان راهی بارسلونا خواهد شد. لیورپول تا امروز در برابر جدایی این ستاره برزیلی مخالفت کرده است اما سال 2018 سال اتفاقات تازه برای این برزیلی خواهد بود.

18- دیه گو آرماندو مارادونا سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین شد. او اکنون یکی از جدی ترین منتقدان سامپائولی سرمربی کنونی آرژانتینی هاست. مارادونا برای دومین بار هدایت تیم ملی کشورش را در دست خواهد گرفت و این تیم را در جام جهانی هدایت می کند.

19- رونالدینیو اسطوره فوتبال برزیل برای چندمین بار در چند سال اخیر خداحافظی اش را پس می گیرد و به دنیای فوتبال برمی گردد. آخرین باشگاهی که در آن توپ زد فلومیننزه بود.

20- پائولینیو به عنوان بدترین خرید تاریخ باشگاه بارسلونا از این تیم جدا می شود. این برزیلی بلافاصله پس از جدایی نیمار جذب شد که این خرید با اعتراض هواداران روبرو بود.

منبع: اسپورتولوژی / مترجم : هیلدا حسینی خواه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها