خداداد عزیزی که بانی یک بازی خیریه به نفع زلزله زده ها شده است می گوید در این دیدار علی دایی و علی کریمی کنار یکدیگر به میدان می روند تا در کار خیر بزرگی سهیم شوند.
کد خبر: ۱۰۹۹۷۹۱
داستان تکراری همه این سال ها؛ انتظار برای همبازی شدن علی دایی و علی کریمی

به گزارش جام جم آنلاین ، دایی و کریمی سال هاست با هم اختلاف دارند و دیده شدن این دو کنار یکدیگر خواسته بزرگ بسیاری از چهره های فوتبالی است. البته این دو در سال های اخیر نشان داده اند اگر جایی طرف مقابل باشد آن یکی غیبت می کند تا با هم روبرو نشوند. اما شاید اتفاق های جدیدی در راه باشد.

پنج شنبه خداداد و یارانش در استادیوم امام رضا(ع) در دیداری خیریه و به نفع زلزله زدگان خراسان و کرمانشاه میزبان تیم ملی پیشکسوتان روسیه خواهند بود.بعد از رایزنی های زیاد سرانجام این بازی قطعی شد و طبق گفته خداداد همه کسانی که دلشان برای ایران و هموطنان زلزله زده می تپد برای تماشای این بازی دعوتند.

خداداد در اینباره به ورزش سه گفت: «تمام بازیکنان 98 حتی دایی و کریمی در این بازی حضور خواهند داشت و برای کمک به زلزله زدگان به میدان خواهند رفت».

مشخص نیست واقعا این اتفاق بیفتد یا نه. دایی هر چند اخیرا از کریمی در راستای مبارزه با فساد در فوتبال حمایت کرده اما معمولا سربزنگاه این دو پشت هم را خالی می کنند. با این حال باید تا پنج شنبه صبر کنیم و ببینیم که این اتفاق واقعا می افتد یا نه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها