دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت که شاگردان کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۸ عملکردی خوب خواهند داشت.
کد خبر: ۱۰۹۹۰۳۴
عابدزاده: عملکرد ایران نسبت به دوره‌های قبلی جام جهانی بهتر خواهد بود

به گزارش جام جم آنلاین ، احمدرضا عابدزاده درمورد هم‌گروهی تیم ملی ایران با اسپانیا, پرتغال و مراکش در جام جهانی 2018 گفت: روز گذشته (جمعه) در مغازه‌ای بودم و مردم با نگرانی مشغول دیدن مراسم قرعه کشی بودند. با وجود کی‌روش در تیم ملی و برنامه‌هایی که در حال انجام است کارها خوب پیش می‌رود و بازیکنان جوان تیم خوب کار می‌کنند. شاید نام‌ تیم‌هایی که باما همگروه هستند بزرگ باشد اما من فکر می‌کنم عملکرد تیم ایران هم نسبت به دوره‌های گذشته جام جهانی بهتر خواهد بود.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم ملی باید چه برنامه‌ای برای حضور پرقدرت در جام جهانی داشته باشد، عنوان کرد: باید اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی انجام شود تا مردم هم به موفقیت تیم ملی امیدوار باشند.

دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 فرانسه درباره پیش بینی عملکرد ایران در گروه B اظهار داشت: نمی‌شود عملکرد تیم ملی را پیش بینی کرد و این به عملکرد بازیکنان و کادر فنی مرتبط است. 4 سال پیش آلمان قهرمان جام جهانی شده و ممکن است دیگر نتواند این مقام را کسب کند. همه 32 تیم حاضر در جام به دنبال قهرمانی هستند و همه دوست دارند که مدال بگیرند اما با توجه به بازی‌‌های تیم ملی در این اواخر شرایط تیم ملی نسبت به قبل بهتر شده و این می‌تواند تاثیر خوبی روی عملکردمان در جام جهانی داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها