خیلی جالب است که هواداران فوتبال ایران ، مراکش را آسان ترین حریف ایران در مقدماتی جام جهانی فوتبال تصور می کنند، تصوری کاملا غلط چرا که حتی می توان گفت این تیم آفریقایی از پرتغال هم می تواند قوی تر باشد.
کد خبر: ۱۰۹۸۹۷۶
این مراکش را اصلا دست کم نگیرید / ستاره های قهرمان آفریقا در رئال و یووه بازی می کنند

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین مسابقه خود در جام جهانی مقابل نماینده آفریقا یعنی مراکش قرار خواهد گرفت، تیمی که به باور بسیاری از هواداران تیمی متوسط است. اما مراکش به هیچ عنوان حریفی راحت و آسان برای تیم ملی فوتبال ایران نخواهد بود. این تیم قهرمان آفریقاست. نکته بسیار مهم این است که مراکشی بدون دریافت حتی یک گل خورده به جام جهانی 2018 روسیه رسیدند. صعود آنها به جام جهانی اتفاقی بود که پس از 20 سال رقم خورد. آنها ستاره های بزرگی هم دارند،ستاره هایی که برخی از آنها در تیم های بزرگ اروپا نظیر یوونتوس و رئال مادرید به میدان می روند.

منیر محمدی دروازه‌بان نومانسیا به اتفاق یاسین بونو از خیرونا با آمار مطلوب درون دروازه هستند.

مهدی بن عطیه (یوونتوس) نبیل ضرار (فنرباغچه) فواد شفیق (دیژون) حمزه (لیل) اشرف حکیمی (رئال مادرید) و غانم (ولورهمپتون) خط دفاعی را تشکیل می‌دهند.
در خط میانی از شالکه، آژاکس، فاینورد، ختافه، گالاتاسرای و ... بازیکن دارند. مهاجمین‌شان نسبت به خطوط عقب، اشتهار کمتری دارند. خالد بوطالب در تیم نه چندان مطرح ترکیه‌ای و رشید علوئی از نیس فرانسه.

مراکش تیم قدرتمندی است. شاید آنها نسبت به پرتغال که فقط کریس رونالدو را دارد برای تیم ایران حریفی سرسخت تر تلقی شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها