حسین هدایتی می خواهد دوباره نفوذ همه جانبه خود بر روی پرسپولیس را شروع کند. بسیاری موافق حضور این چهره متمول در پرسپولیس نیستند.
کد خبر: ۱۰۹۸۲۳۰
عملیات برای دور کردن عابربانک از پرسپولیس!

به گزارش جام جم آنلاین ، حسین هدایتی دوباره آمد. او می خواهد به پرسپولیس کمک کند. اما مشکل اینجاست که او کمک کردن را بلد نیست، اگر بلد بود یک میلیارد و 150 میلیون تومان را دست مهدی طارمی نمی داد تا او هم به جای پرداخت جریمه فسخ قرارداد با ریزه اسپور ترکیه برود پورشه بخرد، تا پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شود، تا آقای گل پرسپولیس چهار ماه از ترکیب دور بیفتد.

هدایتی از همان اول فقط یک چیز را برای موفقیت در فوتبال در اختیار داشت، پول. پول بسیار مهم است و بدون آن هیچ نقشه حرفه ای به اجرا در نمی آید اما همه چیز نیست. کافی است نگاهی به تجربه استیل آذین بیندازیم. استیل آذین با پول های همین هدایتی به دسته یک فوتبال ایران سقوط کرد.

اما اکنون از گوشه و کنار می شنویم همان قدر که هدایتی برای بازگشت به پرسپولیس تمایل دارد به همان اندازه هم تلاش برای دور کردن او انجام می شود. به منظور ایجاد مانع برای بازگشت هدایتی به پرسپولیس تلاش ها و رایزنی هایی هم انجام شده است. قدرت رایزنی ها بیشتر است یا پول های هدایتی؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها