تمامیت‌ خواهی سعودی‌ها پایان ندارد

فشار عربستان برای لغو مصوبه کنفدراسیون فوتبال آسیا

روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد برای فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هیچ مسابقه ای در کشور سوم برگزار نخواهد شد و همه تیم ها باید از تیم های حریف و همگروه در کشور خودشان میزبانی کنند.
کد خبر: ۱۰۹۸۲۱۷
ادعای یک مقام سعودی: بازی نکردن در کشور سوم شامل ایران نمی شود!

به گزارش جام جم آنلاین ، بر اساس این تصمیم گیری بر خلاف فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا تیم های ایرانی و عربستانی نباید در کشور سوم از یکدیگر میزبانی کنند، سعودی ها حالا باید به ایران بیایند و ایران نیز به این کشور سفر کند. استفاده از میزبان سوم باعث شده بود تا با توجه به برگزاری دیدارهای پرسپولیس در عمان و امارات میزبانی برای فوتبال ایران معنایی نداشته باشد و همه چیز به سود سعودی ها پیش برود. اما اکنون عربستان سعودی که با مشارکت امارات قصد داشت همان برنامه را در فصل جدید ایجاد کند با تصمیم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا خشمگین شده است.

البته سعودی ها نمی خواهند این حکم را بپذیرند.

سایت عاجل عربستان به نقل از نعیم البکر نایب‌رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال عربستان نوشت: برگزاری دیدارهای احتمالی نمایندگان سعودی با تیم های ایرانی در کشور سوم پابرجاست. بازی نکردن در کشور سوم شامل ایران نمی شود!

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این درخواست امارات برای بازی با تیم‌های قطری در زمین بی‌طرف را رد کرد. این نهاد آسیایی همچنین تایید کرد که تیم‌های ایرانی بازی‌های خود را در زمین بی‌طرف نباید برگزار کنند. این تصمیم بدین معناست که تیم‌های عربستانی برای رویارویی با تیم‌های ایرانی و حتی قطری باید در ورزشگاه‌های خانگی خود از حریفان میزبانی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها