هفته سیزدهم لیگ برتر

برد شیرین و روحیه بخش آبی ها

تیم فوتبال استقلال توانست با برتری برابر گسترش فولاد به رده نهم جدول صعود کند.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۳۹
برد شیرین و روحیه بخش آبی ها

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در آخرین دیدار این هفته لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال استقلال و گسترش فولاد تبریز از ساعت ۱۷:۳۰ در خالی از تماشاگر ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان وینفرد شفر موفق شدند با برتری دو گله مقابل حریف خود به رده نهم جدول صعود کنند.

در دقیقه ۲۰ روی اشتباه هافبک‌های استقلال، رضا خالقی‌فر صاحب توپ شد که پاس این بازیکن با اشتباه امید نورافکن،‌ بابایی را در موقعیتی تک به تک قرار داد که ضربه این بازیکن با بی‌دقتی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۴ پاسکاری بازیکنان استقلال به چپارف رسید و موقعیت شوت‌زنی برای هافبک ازبک آبی‌های پایتخت فراهم شد اما شوت خطرناک این هافبک ازبکستانی با اختلاف کم از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: کرنر سرور چپاروف به صورت خطرناکی به روی دروازه ارسال شد که ضربه سر چشمی با بدشانسی آبی‌ها به تیر دروازه برخورد کرد و از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۴۶: علی قربانی به جای داریوش شجاعیان وارد زمین شد.

دقیقه ۵۲: حمله بازیکنان استقلال از سمت راست با سانتر چپاروف همراه شد که ضربه سر زیبای جابر انصاری را فرناندو دخسوس از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۵۷: حرکت خسرو حیدری با نفوذ این بازیکن به محط جریمه گسترش فولاد همراه شد اما ضربه این بازیکن به راحتی در اختیار دروازه‌بان حریف قرار گرفت.

دقیقه ۶۰: ضد حمله تیم تبریزی از سمت چپ این تیم پی ریزی شد که ضربه اسماعیل فرهادی پیش از رسیدن به دروازه استقلال توسط مجید حسینی به کرنر رفت.

دقیقه ۶۳: حرکت انفرادی فرشید اسماعیلی باعث شد تا او بتواند به راحتی وارد محوطه جریمه شود و در موقعیت مناسبی بتواند ضربه خود را به سمت دروازه دخسوس بزند که توپ با عبور از زیر دستان این دروازه‌بان، به درون دروازه راه یافت و گل اول آبی‌ها به ثمر رسید.

دقیقه ۶۶: حمل توپ چپاروف توپ را به فرشید اسماعیلی رساند و این بازیکن پس از عبور از مدافع مستقیم خود، ضربه‌اش با برخورد به مدافع گسترش فولاد همراه شد که واکنش به موقع دروازه‌بان برزیلی باعث شد تا گل دوم استقلال در این صحنه به ثمر نرسد.

دقیقه ۸۳: جابری انصاری جای خود را به حسن بیت‌سعید داد.

دقیقه ۸۵: امید نورافکن جای خود را به فرشید باقری داد.

استقلال با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و به جایگاه نهم صعود کرد. گسترش فولاد نیز با ۱۴ امتیاز به رده دوازدهم سقوط کرد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، مجید حسینی، میلاد زکی‌پور، داریوش شجاعیان، امید نورافکن، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی و جابر انصاری.

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، ادسون هنریکه، مسیح زاهدی، یوسف سیدی، احمدرضا زنده‌روح، سامان نریمان‌جهان، اسماعیل فرهادی، امید جهانبخش، رضا خالقی‌فر و پیمان بابایی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها