سرمربی پرسپولیس گفت: جدا از نتیجه، تیم بهتری نسبت به جم بودیم. تمام تلاش ما این است که هجومی بازی کنیم و تنها روشی است که می توان با آن نتیجه گرفت.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۱۶
برانکو: هجومی بازی کردیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، برانکو ایوانکوویچ، پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی جم افزود: به بازیکنانم به خاطر این برد تبریک می‌گویم که تا آخرین لحظه جنگیدند. آن هم در مقابل تیمی که دومین شکستش در یک سال گذشته بود.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان پارس جنوبی در این دیدار گفت: به بازیکنانم گفتم که آنها ۱۱ هفته صدر جدول هستند و این تصادفی نیست. آنها خوب سازماندهی شده‌اند و به همین علت برد ما ارزش بیشتری دارد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص رفتار تماشاگران این تیم در بازی مقابل پارس جنوبی گفت: شما در بازی بودید؟ شما دیدید کسی از طرف ما تماشاگران را تهدید کند؟ هواداران بطری می‌انداختند. احتمالا از یک چیزی ناراحت بودند. تمام نیروهای ما جلوی تماشاگران را می‌گرفتند که چیزی پرتاب نکنند.

وی درباره داوری نیز این طور واکنش نشان داد: من درباره داوری صحبت نمی‌کنم. ما در دو سال گذشته مشکل زیادی داشتیم اما همان قدر می‌دانم که این هفتمین پنالتی است که برای پارس جنوبی گرفته می‌شود، بیشتر از استقلال و پرسپولیس.

برانکو ادامه داد: تمام تلاش ما این است که هجومی بازی کنیم چون تنها روشی است که با آن می‌توان نتیجه را حفظ کرد. وقتی دقیقه ۹۶ گل می‌زنید به شانس ربط پیدا می‌کند اما ما به دنبال این گل بودیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مسائل مربوط به تمدید قراردادش نیز گفت: تغییراتی در کادر مدیریتی باشگاه بوده که تاثیراتی روی بازیکنان داشت. بازیکنان می‌خواهند همه چیز شفاف باشد. ما هم به دنبال این هستیم که همه چیز به روال عادی برگردد. یک ماه مشخص نبود که طاهری می‌خواهد برود یا نه و چه کسی به جای او خواهد آمد. از طاهری به خاطر همکاری که در دو سال گذشته داشتیم تشکر می‌کنیم. مطمئن باشید پرسپولیس وضعیتش بهتر خواهد شد. تمدید قرارداد بین من و باشگاه است و بستگی به باشگاه و پیشنهادش دارد.

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز تیم پارس جنوبی جم مقابل مهمانش پرسپولیس با یک گل شکست خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها