«هیس» ، «علیرضا بیرانوند» و «نفرت هواداران». این سه تا در روزهای اخیر پیوند محکمی با هم خورده اند. دیدار پرسپولیس و پدیده هم تکلیف بیرانوند را مشخص کرد و هم میزان بی ظرفیتی بسیاری از چهره های مرتبط و غیر مرتبط با این دروازه بان.
کد خبر: ۱۰۹۶۵۶۰
یکی از درس های مهمی که درباره ماجرای بیرانوند گرفتیم! / شما لیاقت صداقت ندارید

به گزارش جام جم آنلاین ، در ماجرای علیرضا بیرانوند «صداقت تلخ» بیشتر از هر زمان دیگری در فوتبال ایران خودش را نشان داد. یک اصل مهم این است که دروغ نگویید اما چیزی هم نگویید که بعدا باعث دردسر شود. چیزی که باعث دردسر می شود صداقت تلخ شماست، همان صداقتی که بر اساس دل ساده و پاک به همه نشان دادید اما مدت ها بعد دیگران از آن سوء استفاده کردند.

در ماجرای علیرضا بیرانوند و «هیسی» که به هواداران نشان داد این «صداقت تلخ» خودش را نشان داد. حالا کسانی که می خواستند از او انتقاد کنند حرف های صادقانه او در گذشته را به عنوان ابزاری برای تخریبش استفاده کردند.

خوب می دانیم بیرانوند برای رسیدن به اینجا چه مرارت هایی کشید، آجرها بالا انداخت، پیشخدمتی کرد، کارگری کرد، مدتی رفتگر بود، شب ها در پارک و میدان آزادی خوابید و حتی غذای کافی برای خوردن نداشت. او بارها صادقانه به همه اینها اشاره کرده است. اما همه آنهایی که تا دیروز بیرانوند را بابت این صداقتش تحسین می کردند، پس از ماجرای دیدار پرسپولیس و پدیده بارها به او تذکر دادند یادش بیاید که از کجا به اینجا رسیده است و گذشته اش و همه کارگری ها و بی جا بودنش را مستقیم و غیر مستقیم به باد تمسخر گرفتند. ای کاش بیرانوند این صداقت تلخ را در گذشته از خود نشان نمی داد تا امروز بی ظرفیت ها و نالایق ها اینگونه به باد تمسخر و توهینش نگیرند.به همه آنهایی که این روزها کارشان شده ارتباط دادن گذشته سخت بیرانوند با حرکت ناپسندش در جریان دیدار پرسپولیس و پدیده، باید گفت شما لایق صداقت نیستید، لیاقت شما در واژه ای مثل «صداقت» نمی گنجد، شما لایق ستاره های کاغذی و ریاکاری هستید که در شبکه های اجتماعی تصویری رنگ خورده و شیک از خود نشان می دهند اما در واقع چیز دیگری هستند، «واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند.»

حداقل علیرضا بیرانوند در خفا کار دیگر نکرد.....!

امیرمسعود جهانگرد / روزنامه نگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها