رقابت های کشتی زیر ۲۳ سال جهان؛

پایان کار فرنگی‌کاران ایران با سه مدال برنز

نمایندگان ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان (امیدها) با کسب سه مدال برنز در اوزان ۶۶، ۷۱ و ۷۵ کیلوگرم به کار خود پایان دادند.
کد خبر: ۱۰۹۶۴۶۵
پایان کار فرنگی‌کاران ایران با سه مدال برنز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان روزهای ۳۰ آبان و اول آذرماه در شهر بیدگوشچ لهستان برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط امین کاویانی نژاد، فرشاد بلفکه و پیام بویری در اوزان ۶۶، ۷۱ و ۷۵ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن ۵۹ کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک لوییز اورتا سانچز از کوبا را شکست داد وی در دور بعد مقابل ماسوتو کاوانا از ژاپن با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد، اما با تنوجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، دلخانی به گروه بازنده ها رفت. وی ابتدا در این گروه با نتیجه ۲ بر صفر کریستوفر کرامر از آلمان را شکست داد وی در دیدار بعد مقابل آگوستین اسپاسوف از بلغارستان با نتیجه ۱۵ بر ۷ مغلوب و حذف شد.

در وزن ۶۶ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مانیش از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل بک کونوربایف از قرقیزستان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. کاویانی نژاد در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی شوگو تاکاهاشی از ژاپن را با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آلن میرزویان از روسیه با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. کاویانی در این دیدار آبیلایخان آمزیف از قزاقستان را با نتیجه ۵ بر یک مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم مهدی ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در مصاف با برهان آکبوداک از ترکیه با نتیجه ۴ بر یک مغلوب شد، اما با توجه به حضور این حریف ترک در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت. ابراهیمی در این گروه مقابل استانیسلاو شافارنکا از بلاروس با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول مقابل سینگ مهارس از هند با نتیجه ۱۰ بر یک به برتری رسید. وی در دور دوم مقابل منصور شادوکایف از قزاقستان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی عبدالطیف احمد محمد از مصر را با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. میرزازاده در این مرحله مقابل زویادی پاتاریدزه قهرمان جوانان جهان از گرجستان با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر یک از مانتاس کنیستاتاس از لیتوانی شکست خورد و پنجم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها