دختر کیوکوشین کار ایران برای شرکت در رویدادهای آینده تمرینات خود را دنبال می کند.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۰۹
ملی پوش کیوکوشین بانوان: حریف اسپانیایی با شرایط نابرابری از من عبور کرد

به گزارش جام جم آنلاین ، سارا نوراللهی که در رقابت های جهانی کیوکوشین مدال برنز را بر گردن انداخت برای بازی های آینده این رشته تمریناتش را دنبال می کند تا در رقابت ها آسیا و جهانی شرکت کند.
نوراللهی که اخیرا در مسابقه های جهانی اسپانیا با مدال برنز ، پیکارها را ترک کرد گفت: مسابقه های بسیار خوبی بود و سطح کیفی بالایی داشت. این رقابت ها بالاترین سطح پیکارهای کیوکوشین بود و قهرمانان همه قاره ها در آن شرکت کرده بودند.
دارنده مدال برنز رقابت های جهانی ژاپن و اسپانیا درباره بهترین کیوکوشین کاران این دوره گفت: ورزشکاران پرشماری از کشورهای مختلف آمده بودند . تیم های اکراین ، اسپانیا ، روسیه ، بلاروس ، قزاقستان ، نروژ ، ایتالیا ، صربستان و آلمان با برترین نفرات خود در این رقابتها شرکت کرده بودند.
وی درباره تیم ملی کیوکوشین گفت: تیم ما با 10 ورزشکار به این رقابت ها رفت و 8 نفر با مدال ، پیکار ها را ترک کردیم.
نوراللهی درباره خودش که چرا در این بازی ها به مدال خوشرنگ تر از برنز نرسید و همان مدال جهانی ژاپن در مسابقه های دوره قبل را تکرار کرد گفت: هدف من مدال طلای این بازی ها بود اما در نیمه نهایی به حریفی از کشور میزبان برخوردم . اسپانیایی ها به دلیل میزبانی شرایط خوبی داشتند و از ورزشکاران خود حمایت می کردند. این حریف اسپانیایی در شرایطی نابرابر از من عبور کرد . من برای مدال برنز تمام سعی ام را کردم و در نهایت با همان شکست برابر حریفی از میزبان صاحب گردن آویز برنز شدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها