لیگ قهرمانان اروپا امشب هم پیگیری می شود؛

بوفون خسته و ناامید در برابر یاران مسی / بازی بزرگ در مادرید

لیگ قهرمانان اروپا امشب در گروه های مختلف پیگیری می شود.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۰۴
بوفون خسته و ناامید در برابر یاران مسی / بازی بزرگ در مادرید

به گزارش جام جم آنلاین ، فینال فصل 2015-2014 لیگ قهرمانان امشب تکرار می شود، البته اینبار درمرحله گروهی. بارسلونا برای قطعی شدن صعودش از گروه چهارم تنها به یک تساوی نیاز دارد؛ نتیجه‌ای که در صورت برتری اسپورتینگ لیسبون مقابل المپیاکوس، وضعیت صعود یووه را به خطر می‎‌اندازد. یوونتوس در حالی امشب مقابل بارسلونا صف آرایی می کند ایتالیا به تازگی از صعود به جام جهانی بازمانده و ستاره های این تیم به خصوص بوفون اکنون خیلی ناراحت هستند.

بارسلونا برای قطعی شدن صعودش از گروه چهارم تنها به یک تساوی نیاز دارد؛ نتیجه‌ای که در صورت برتری اسپورتینگ لیسبون مقابل المپیاکوس، وضعیت صعود یووه را به خطر می‎‌اندازد.

در دومین بازی مهم چهارشنبه شب، رم در خانه اتلتیکوی در آستانه حذف میهمان است. این بازی گروه سوم، برای رم طلیعه صعود به دور بعد خواهد بود. تیم دی‌فرانچسکو هر چند درسری A روند پرافت و خیزی دارد اما درلیگ قهرمانان با 8 امتیاز صدرنشین گروه دشوار خودش است و در صورت پیروزی صعود می‌کند. اتلتیکو، تیم سوم گروه فقط با پیروزی به صعود امیدوار می‌شود و در صورت رقم خوردن هر نتیجه‌ای غیر از برد، باید منتظر حذف باشد. اگر تیم سیمئونه در این بازی پیروز نشود و از طرفی چلسی در نبرد آسان با قره‌باغ به برتری برسد، نایب‌قهرمان 3 باره لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های اروپا در همین مرحله گروهی حذف می‌شود.

گروه A
زسکامسکو – بنفیکا؛ ساعت 20:30
بازل – منچستریونایتد؛ ساعت 23:15

گروه B
اندرلخت - بایرن مونیخ؛ ساعت 23:15
پاری سن ژرمن – سلتیک؛ ساعت 23:15

گروه C
قره باغ - چلسی؛ ساعت 20:30
اتلتیکومادرید - آاس رم؛ ساعت 23:15

گروه D
یوونتوس - بارسلونا؛ ساعت 23:15
اسپورتینگ – المپیاکوس؛ ساعت 23:15

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها