ساعت 14 امروز قرار است حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت طلاییه به دلیل شکایت علی کریمی، به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برود.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۳۶
شکایت علی کریمی از مدیرعامل نفت به جریان افتاد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه ، مهر ماه سال جاری وکیل علی کریمی در گفت و گویی اعلام کرد که علی کریمی به دلیل برخی بداخلاقی ها، افعال غیر متعارف و غیراصولی از مالک باشگاه نفت به کمیته اخلاق شکایت خواهد کرد. از همین رو، روز پنجشنبه 25 آبان وکیل کریمی برای پیگیری این شکایت به کمیته اخلاق رفت و نسبت به برخورد کمیته اخلاق اصرار کرد.

در جلسه رسیدگی مذاکراتی میان عبدالله سمامی عضو کمیته اخلاق و وکیل کریمی برگزار شد؛ بر همین اساس قرار شد تا حمیدرضا جهانیان ساعت 14 امروز برای ادای توضیحات درباره شکایت علی کریمی در کمیته اخلاق حضور داشته باشد.

شکایت کریمی در دهم مهرماه، به دنبال عدم راه دادن او و بازیکنان تیم به تمرین و ساعت ها معطلی در تهرانسر، انتشار پیامک های خصوصی او در فضای مجازی و اعلام واهی استعفای او از هدایت تیم نفت بوده است.

به نظر می رسد شکایت علی کریمی از جهانیان و برخورد قانونی این کمیته می تواند آزمون خوبی برای کمیته اخلاق آن هم در مقطعی باشد که جادوگر شدیدا با رئیس فدراسیون و مدیران فوتبال ایران بر سر مسایل مختلف در چالش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها