برنامه "یک نفس تازه" رادیو ورزش دوشنبه 29 آبان، در بخش ندیده ها و نشنیده ها، گفتگویی با محمد طلایی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و تقی اکبر نژاد، مربی تیم ملی کشتی آزاد را ارائه کرد.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۹۴
اظهارات عجیب محمد طلایی درباره بی توجهی مسئولین

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیو ورزش؛ محمد طلایی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، از بی توجهی نسبت به تیم ملی گلایه کرد و به رادیو جوان گفت: از جام جهانی کرمانشاه که تیم ملی برای ششمین سال قهرمان شد، تا به این لحظه دریغ از یک چای تلخ که به کشتی گیران داده باشند؛ حتی یک مراسم هم برای تقدیر از این ورزشکاران برگزار نشد؛ اما بعد از اینکه در تیم جوانگرایی کردیم و تیم در مسابقات فرانسه باخت، کار کارشناسی می کنند و تیم می فرستند که علت باخت را بررسی کند؛ در حالیکه همه این بی توجهی ها خود علل است.
طلایی، در خصوص مدال نیاوردن کشتی گیران در مسابقات المپیک اظهار کرد: کشتی گیران کشورهای صاحب سبک مثل روسیه و آمریکا پس از گذشت 3 ماه از مسابقات جهانی افزایش کلاس دارند؛ کشتی گیری که در مسابقات جهانی یک کلاس بوده، 2 کلاسه و ورزشکاری که 2 کلاسه بوده، 3 کلاسه می شود؛ در حالیکه کشتی گیر ما بعد از المپیک همان کلاس قبلی است و سالهای بعد به مرور ضعیف تر می شود و در المپیک بعدی اگر شرایط روانی خوبی داشته باشد و از طرف خانواده حمایت شده باشد، می تواند یک کلاس اضافه کند و در المپیک موفق باشد.
وی، تصریح کرد: اگر بررسی کنیم اکثر کشتی گیران در المپیک ضرر می کنند و ورزشکارانی که لیاقت داشتند مدال المپیک کسب کنند، ناکام می مانند؛ این مسئله فقط به خاطر همین سیستمی است که حمایت نمی شوند.
تقی اکبر نژاد، مربی تیم ملی کشتی آزاد، درباره امکانات موجود گفت: حداقل امکانات برای کشتی گیران ما وجود دارد. توان فدراسیون بیش از این نیست؛ وگرنه مطمئناً اقداماتی صورت می گرفت. اینکه بخواهیم به توان اعلا فکر کنیم، باید وزارت ورزش ورود کند و مشکلات را حل کند.
برنامه "یک نفس تازه" امروز با اجرای الهام حسینی و تهیه کنندگی سحر مستدام روی آنتن رفت. این برنامه کاری از گروه فرهنگ و تفریحات است که هر روز صبح ازساعت ۰۶:۰۰ تا ۰۶:۵۵ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو ورزش پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها