کریستیانو رونالدو به فلورنتینو پرز رییس باشگاه اعلام کرده دیگر تمایلی به ماندن در رئال مادرید ندارد و میخواهد تابستان پیش رو این تیم را ترک کند.
کد خبر: ۱۰۹۳۶۷۱
اعلام رسمی رونالدو به رییس رئال: می خواهم رئال را ترک کنم / دلیل ناراحتی کریس چه بود؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از metro، رونالدو قطعا در پایان این فصل رئال را ترک می کند، این خبری است که منابع مختلف می دهند. برنامه تلویزیونی اسپانیایی "ال چیرینگیتو" نیز ادعا کرد این مهاجم 32 ساله پیش از این رییس باشگاه رئال مادرید را از تصمیم خود آگاه کرده و رسما گفته دیگر تابستان وقت جدایی است.

البته پرز مایل نیست مجوز خروج رونالدو را بدهد اما این بازیکن نیز تمایلی به تمدید قرارداد جدید ندارد.

بر اساس آخرین گزارش ها رونالدو بابت اینکه باشگاه رئال مادرید نهایت تلاش خود برای جذب امپابه ستاره 18 ساله فرانسوی را به کار بست ناراحت است چرا که اعتقاد دارد با وجود او باشگاه دیگر نباید بازیکنی را در پست او جذب کند. امپابه البته راهی پاری سن ژرمن شد.

رونالدو بعد از بازی رئال مادرید و تاتنهام گفته بود که برنامه ای برای تمدید قراردادش ندارد. قرارداد فعلی رونالدو با رئال مادرید تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد و دستمزد او سالانه ۲۵ میلیون یوروست.

در صورتی که رونالدو قصد جدایی ار رئال مادرید داشته باشد تیمهایی نظیر منچستریونایتد و منچسترسیتی از خرید او استقبال خواهند کرد هر چند که بعید است که رئال مادرید با مبلغی کمتر از صد میلیون یورو به رفتن این ستاره رضایت بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها