جیری ساناک، مربی اهل جمهوری چک به عنوان دستیار وینفرد شفر در استقلال انتخاب شد. پیش از این بارها بحث حضور میگوئل کولی جامائیکایی در استقلال مطرح شده بود، اما شفر چراغ خاموش به‌دنبال یک مربی اهل کشور چک رفت و با او به توافق نهایی رسید.
کد خبر: ۱۰۹۲۷۱۰
جیری ساناک روی نیمکت استقلال

جیری ساناک که به عنوان نخستین دستیار خارجی شفر شب گذشته وارد جزیره کیش شد، مربی اسم و رسم‌داری نیست و تنها در کشور جمهوری چک مربیگری کرده است. آخرین تیمی که ساناک 39 ساله به‌عنوان مربی در آن بوده، مالدا بوریسلاو چک بوده است. این تیم در جدول حرفه‌ای بزرگسالان جمهوری چک در رده چهارم قرار دارد و جالب این‌که ساناک سابقه دستیاری سرمربی این تیم را هم دارد که از آنجا به تیم جوانان رفته است. او فارغ‌التحصیل دانشگاه اولوموک است و قرار است ضمن حضور در کادرفنی استقلال، فعالیت تیم‌های پایه این باشگاه را هم زیرنظر بگیرد.

یک خارجی دیگر می‌آید

نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم فوتبال استقلال درخصوص زمان اضافه شدن مربی اهل چک که دستیار جدید شفر است، گفت: شفر در مذاکراتی که با مدیریت باشگاه داشت دودستیار را درخواست کرده که نام یکی از آنها جیری ساناک است. این مربی قبلا در کشور چک مربیگری کرده و شفر اکیدا خواستار حضور وی شده است.

سرپرست تیم استقلال تاکید کرد: البته شفر یک مربی خارجی دیگر را هم می‌خواهد که قبلا با وی در تیم ملی جامائیکا مربیگری کرده و او با شرایطی که دارد نیم فصل می‌تواند به تیم ما اضافه شود. این مربی تا نیم فصل ایران با تیم خود قرارداد دارد و در صورتی که زودتر با آن تیم تسویه کند به استقلال می‌آید در غیر این صورت تا نیم‌فصل باید منتظر او باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها