سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مدعی شد دیدار دوستانه تیمش مقابل ونزوئلا هنوز قطعی نشده است.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۶۴
کی‌روش: حقوق من ۷ ماه هم عقب افتاده بیایم برای ۳ روز اعتراض کنم؟!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، کارلوس کی‌روش در پایان تمرین امروز (شنبه) تیم ملی اظهار داشت: در حال حاضر همه برنامه‌های خود را انجام داده‌ایم، اما بازی با ونزوئلا هنوز قطعیت پیدا نکرده است. من نمی‌دانم راجع به این مسائل صحبت کنم یا نه. یکسری از مسائل به داخل زمین ارتباط دارد و یکسری هم به بیرون زمین، اما من نمی‌توانم راجع به برخی اتفاقات سکوت کنم. آنچه از طریق سازمان به صورت پیام دریافت کردیم این است که بازی ما در هلند هنوز قطعی نشده است.

بحث من آرزوها و رؤیاهای هواداران فوتبال است نه پول خودم
سرمربی تیم ملی در مورد اینکه تاج گفته، ناراحتی کی‌روش از این است که سه روز حقوقش عقب افتاده، خاطرنشان کرد: من از شما می‌پرسم. آیا شما مرا می‌شناسید؟ آیا تا الان اتفاق افتاده که من راجع به حق و حقوق خودم صحبتی کنم؟ بارها پیش آمده شش یا هفت ماه حقوقم عقب افتاده اما یک بار هم شکایت و گله‌ای نداشتم. چطور می‌شود الان بیایم به خاطر سه روز عقب افتادن حقوقم، اعتراض کنم؟! من سؤال می‌کنم که آیا شما این مسائل را باور دارید یا هواداران فوتبال واقعاً باور خواهند کرد که من به خاطر سه روز عقب‌افتادن حقوقم اعتراض کنم؟! نه من هیچ موقع در مورد پول شخص خودم صحبت نکردم، اگر حرفی یا صحبتی می‌کنم به خاطر مسائل دیگری است. بارها شده است خود من شخصا از پول شخصی‌ام برای اجاره هتل، کمپ تمرینی و ... پول پیش گذاشته‌ام، اما هیچ وقت آنها را مطرح نکردم. صحبت من پول نیست بحث من آرزوها و رؤیاهای هواداران فوتبال است.

برخی افراد فکر می‌کنند که من عادت به اعتراض کردن دارم
کی‌روش در این باره اضافه کرد: شما اگر مرا بشناسید هیچ‌گاه تلاشم را برای بالا بردن کیفیت ابزار تمرینی تیم ملی، امکانات و همه مسائل مربوط به تیم ملی از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ام. برخی افراد فکر می‌کنند که من فقط دنبال اعتراض کردن هستم و مدام می‌خواهم گلایه و شکایت کنم و به نوعی به این کار عادت دارم، اما این‌طور فکر کردن برای من مهم نیست، آنچه برای من اهمیت دارد این است که تیم ملی همیشه بهترین شرایط را برای رسیدن به موفقیت داشته باشد و امکانات برای این تیم فراهم شود، اما اگر برخی فکر می‌کنند که من عادت به شکایت دارم برایم مهم نیست که چه فکر می‌کنند.

وی ادامه داد: من به کار کسی که از کمبود امکانات و مشکلات گلایه کند و به اصطلاح شما غُر بزند، می‌گویم حرفه‌ای‌گری؛ یعنی شخصی که به‌دنبال تعالی امکانات است. از آن اصطلاحات اولیه، فردی که عادت به گله و غر غر دارد، یک حالت دیگر متولد می‌شود که آن کی‌روش هراسی است. افرادی که این مسائل را می‌گویند، کی‌روش هراسی به وجود می‌آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها