در شبی که تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، بایرن مونیخ و منچستریونایتد برابر رقبا به پیروزی رسیدند و صعودشان قطعی شد، شاگردان کونته شکست سنگینی برابر رم متحمل شدند.
کد خبر: ۱۰۸۹۳۴۷
صعود پاری‌سن ژرمن، بایرن و منچستریونایتد / توقف بارسا و شکست سنگین چلسی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23:15 سه‌شنبه شب با برگزاری هشت دیدار از گروه‌های یک تا چهار آغاز شد. در گروه B این رقابت‌ها سلتیک با نتیجه 2 بر یک مغلوب بایرن مونیخ شد. کینگسلی کومان (22) و خاوی مارتینس (77) برای باواریایی‌ها و کالوم مک‌گرگور (74) برای نماینده اسکاتلند گلزنی کردند.

در همین گروه پاری‌سن ژرمن با نتیجه 5 بر صفر اندرلخت بلژیک را در هم کوبید. برای نماینده فرانسه در این گروه مارکو وراتی (30)، نیمار (45)، کورزاوا (52، 72 و 78) گلزنی کردند.

با این نتایج پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ به ترتیب 12 و 9 امتیازی شدند و صعودشان به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها قطعی شد.

در گروه C نیز رم در ورزشگاه المپیکوی شهر رم با نتیجه 3 بر صفر بر چلسی غلبه کرد. الشعراوی در دقایق یک و 36 و دیه‌گو پروتی در دقیقه 63 برای جالوروسی گلزنی کردند. در این گروه اتلیتکومادرید در ورزشگاه وندا متروپولیتانو با نتیجه یک بر یک توسط قره‌باغ جمهوری آذربایجان متوقف شد.

با این نتایج رم 8 امتیازی شد و به صدر جدول صعود و چلسی 7 امتیازی به رده دوم سقوط کرد. اتلتیکو و قره‌باغ نیز به ترتیب با 3 و 2 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم این گروه هستند.

در گروه D نیز بارسلونا در خانه المپیاکوس یونان با نتیجه بدون گل متوقف شد و اسپورتینگ لیسبون هم در دیداری خانگی برابر یوونتوس به تساوی یک بر یک دست یافت.

با این نتایج بارسلونا 10 امتیازی و صعودش به مرحله بعد قطعی شد، یوونتوس 7 امتیازی همچنان دوم است، اسپورتینگ با 4 امتیاز درجایگاه سوم جای دارد و المپیاکوس یک امتیازی هم با یک امتیاز در قعر گروه است.

در گروه A نیز منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 2 بر صفر بر بنفیکا غلبه کرد و بازل نیز با نتیجه 2 بر صفر برابر میهمانش، زسکا مسکو تن به شکست داد.

با این نتایح منچستریونایتد 12 امتیازی شد و صعودش به مرحله یک‌هشتم مسجل شد. تیم‌های بازل و زسکا هم هر یک با 6 امتیاز به ترتیب رده‌های دوم و سوم را در اختیار دارند و بنفیکا بدون کسب امتیاز در قعر جدول است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها