مدیر روابط عمومی پرسپولیس می‌گوید مشکلی این باشگاه را برای حذف از لیگ قهرمانان آسیا تهدید نمی کند.
کد خبر: ۱۰۸۸۶۶۸
خطر حذف از آسیا پرسپولیس را تهدید نمی کند!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، پندار خمارلو در حاشیه نشست خبری برانکو پیش از بازی مقابل سایپا اظهار کرد: برخی مسائل که در گذشته هم مطرح بود اخیرا برجسته شده است. بدهی هایی که از قبل انباشته شده بود از بدهی به کشتی گیران تا فوتسال و غیره شمار طلبکاران ما را بیشتر از 100 نفر کرده بود و بزرگ ترین بدهی ما هم به مانوئل ژوزه بود که خوشبختانه حل شد.

وی افزود: در این میان باشگاه با سازمان لیگ بر سر برخی طلبکاران اختلاف حساب دارد. ما با برخی ها تسویه کردیم اما نام آنها کماکان در لیست سازمان لیگ بعنوان طلبکار وجود دارد. قرار است در جلساتی که خود آقای طاهری با مسئولین سازمان لیگ برگزار می کند این لیست نهایی شود.

خمارلو تصریح کرد: بعد از آنکه این لیست در سازمان لیگ نهایی شد، با طلبکاران باقی مانده نشست هایی برگزار می شود تا توافقات نهایی حاصل شود.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در خصوص ضرب الاجل AFC به پرسپولیس بیان داشت: ضرب الاجل چیزی نیست که امروز اعلام شود. مهدی تاج گفته بود تا امروز باید تکلیف بدهی مشخص شود. اگر از امروز به بعد طلبکاری به کنفدراسیون فوتبال آسیا برود و از یک باشگاه شکایت کند، آن شکایت تبعاتی برای باشگاه دارد. این نیست که بگویند تا ظهر امروز هر چه ارسال شد، شد و اگر نشود باشگاه به دردسر قطعی می افتد.

وی ادامه داد: سایر مدارک باشگاه مشکلی نداشته است و حتی دعوتنامه حضور در قرعه کشی فصل آینده را دریافت کرده ایم. تا الان مشکلی باشگاه را تهدید نمی کند. نمی گویم مشکلی نیست ولی عمده بدهی ها پرداخت شده است. اطلاعیه ای را هم در باشگاه می گذاریم کسانی که پولشان را نگرفته اند بیایند تا جلسه ای داشته باشیم و برای تسویه حساب اقدام شود.

خمارلو بیان داشت: بحث فرصت دادن نیست. ما هرچه زودتر می خواهیم این مشکل را حل کنیم. کنفدراسیون فوتبال آسیا گفته است از امروز نباید هیچکس به خاطر مطالباتش به این نهاد شکایت کند. خوشبختانه از پرسپولیس شکایت نبرده اند. اگر شکایت نکنند مشکلی پیش نمی آید. البته ما هم به بحث بدهی ها رسیدگی می کنیم.

مدیر روابط عمومی سرخپوشان در باره پرونده گولچ گفت: هم ما از او شکایت کردیم و هم او از ما شکایت کرده است. ما پولش را آماده کرده بودیم ولی به هر دلیلی نیامد. آن پرونده در جریان است و به سرانجام نرسیده است. آنها پرونده هایی که حکم قطعی دارد و رسیدگی نشده را پیگیری می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها