برنامه "مجله وزنه برداری" رادیو ورزشن، با کورش باقری، قهرمان اسبق وزنه برداری جهان و سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری، درباره شرایط کنونی تیم ملی وزنه برداری به گفتگو پرداخت.
کد خبر: ۱۰۸۸۶۲۶
کورش باقری: حق براری بود که جزء 10 نفر باشد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیو ورزش؛ کورش باقری، قهرمان اسبق وزنه برداری جهان و سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری، در تحلیل اوضاع و احوال این روزهای وزنه برداری کشور گفت: رکوردگیری که صورت گرفت، نشان داد خداروشکر وزنه بردارانمان در شرایط بهتری نسبت به مدتی قبل قرار گرفته اند. در فوق سنگین سعید و بهداد هر دو وزنه های خیلی خوبی زدند؛ هر چند که هنوز به رکوردهای واقعی نرسیده اند؛ اما پیشرفت شان قابل تحسین است. به نظرم این دو ورزشکار در مدت زمانیکه تا مسابقات قهرمانی جهان وجود دارد، می توانند به آمادگی لازم برسند.
وی، ادامه داد: در دسته 105 کیلوگرم علی هاشمی و علیرضا سلیمانی بسیار خوب کار کرده اند. محمدرضا براری با توجه به سابقه ای که در این مدت داشته، انتظار بنده و دیگران این بود که در ترکیب تیم قرار بگیرد؛ اما واقعیت این است که رکوردگیری آخر را خوب کار نکرد. بر اساس مصاحبه هایی که از این ورزشکار می شنویم، ظاهراً قرار و صحبت هایشان بر مبنای چیز دیگری بوده است. استنباط من این است که براری حتی در بدترین حالت می توانست حداقل جزء 10 نفر باشد؛ این اتفاق به نفع تیم هم بود و باعث انگیزه بیشتر وزنه برداران می شد.
کوروش باقری، تأکید کرد: بنده اعتقاد دارم با توجه به اینکه سرمربی تیم شبانه روز با ورزشکاران زندگی می کند، چنین مسائلی باید کاملاً در اختیار او و سایر کادر فنی باشد؛ اما متأسفانه دخالت هایی که شورای فنی در یکی، دو سال اخیر دارد، باعث می شود که هم اقتدار سرمربی از بین برود و نیز زمانیکه تیم ارنج می شود، اعتراضاتی را در پی داشته باشد. به نظرم حق براری بود که فعلاً جزء 10 نفر باشد؛ زیرا یکی از دو نفری که انتخاب کردیم، قطعاً شرایطی مشابه براری ندارد. صرف اینکه براری اوت کرده را به هیچ وجه ملاک نمی دانم. بسیاری از ورزشکارانمان بودند که این اتفاق برایشان افتاد و از ترکیب کنار نرفتند. قبل از المپیک لندن نواب نصیرشلال در مسابقات آسیایی اوت شد و پس از آن در المپیک مدال نقره گرفت.
برنامه زنده "مجله وزنه برداری" با اجرای منصوریان و تهیه کنندگی عباس حیدری، کار از گروه مسابقات ورزشی است و روزهای دوشنبه از ساعت ۰۹:۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم علاقه مندان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها