دربی 85 در حالی از راه می رسد که همواره تقابل این دو تیم پرطرفدار پایتخت به جهت توجه زیادی که به آن می شود از حساسیت های منحصر به فردی برخوردار بوده و همیشه حواشی خاصی را پیرامون خود داشته است ، با وجود این به نظر من همین حساسیت، دربی را جذاب می کند.
کد خبر: ۱۰۸۷۲۴۷
حرف اول را مهاجمان می زنند

معتقدم شرایط کنونی استقلال و پرسپولیس طوری است که می توان انتظار یک بازی خوبی را داشت، چرا که از یک سو استقلال پس از هفته های پرنوسان ، ضعیف به نظر می رسد و با شفر آلمانی به آرامش قابل اتکایی دست یافته و حداقل بر خلاف هفته های گذشته به لحاظ روحی شرایط مناسبی برای دربی دارد و طبیعتا شانس برنده شدن و ارائه نمایش قابل قبول را نیز دارد. از سوی دیگر پرسپولیس تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خوب پیش رفت و در لیگ نیز شرایط مطلوبی دارد ، بازی های اخیر پرسپولیس نشان می دهد این تیم نیز از هر جهت آماده دربی است.

در این میان، وجود بازیکنان باتجربه و جوان در ترکیب هر دو تیم شرایط را غیرقابل پیش بینی کرده هم تجربه در این بازی ارزشمند است و هم انرژی جوانی می‌تواند معادلات را به هم بریزد. در مجموع با وجود همه نکات فنی و پیرامونی که می‌توان درباره این بازی گفت ، با این حال حضور بازیکنان جوان و پرانرژی در خط تهاجم استقلال و همچنین خط حمله پرقدرت پرسپولیس این نکته را گوشزد می کند که در دربی 85 این مهاجمان هستند که حرف اول را خواهند زد.

دکتر بیژن ذوالفقار نسب - کارشناس فوتبال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها