برنامه "مجله هندبال" رادیو ورزش در گفتگو با رحیمی، رئیس فدراسیون هندبال، به موضوع معوقه های فدراسیون هندبال اختصاص داشت.
کد خبر: ۱۰۸۴۸۷۴
پایان بدهی هندبال ایران به فدراسیون آسیایی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیو ورزش؛ رحیمی، رئیس فدراسیون هندبال، در پاسخ به این پرسش که در اخبار آمده معوقه های فدراسیون هندبال به پایان رسیده است، آیا این مطلب صحت دارد، عنوان کرد: خیر؛ کل بدهی ها پرداخت نشده و فقط بدهی های آسیا تقریباً به اتمام رسیده است؛ زیرا چندین مسابقه شرکت نکرده بودیم و بحث تعلیق به میان آمده بود. اکنون در مسابقات آسیا و برون مرزی دیگر هیچ مشکلی نداریم؛ البته مشکلات داخلی همچنان وجود دارد؛ اما این مشکلات هم در حال مرتفع شدن است.
از دکتر سلطانی فر و داورزنی صمیمانه تشکر می کنم. امیدوارم با کمک هیأت ها و جامعه هندبال آرامش خوبی را برای هندبال کشور ایجاد کنیم.
وی، نیز در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما مشکلات مالی به وجود آمده در فدراسیون، هندبال را از پیشرفت باز نمی دارد، تصریح کرد: صد در صد؛ ما برای سال 96 تقویمی داریم که باید اجرا شود؛ قطعاً وقتی مشکل مالی داشته باشیم، نمی توانیم تقویم را اجرا کنیم و زیر سوال خواهیم رفت.
تا به این لحظه نگذاشته ایم که هیچ کاری روی زمین بماند و به هر شکلی که بود تقویم را به موقع اجرا کردیم. از رؤسای هیأت ها کمال تشکر را دارم که بدون هیچ چشم داشتی میزبانی ها را می پذیرند.
رحیمی، در خصوص اقداماتی که برای پیشرفت هندبال نونهالان انجام شده است، اظهار کرد: زمانیکه استکی، لژیونر کشورمان در رده نونهالان بود، ما مربیانی از روس آوردیم که توانستیم پیشرفت آنها را شاهد باشیم. هر فدراسیونی که روی پایه ها سرمایه گذاری کند، قطعاً ضرر نخواهد کرد. اگر بخواهیم هندبال به روزهای اول برگردد، باید روی پایه ها سرمایه گذاری کنیم و این کار را خواهیم کرد؛ اما طبیعی است که در طول یکی، دو سال نتیجه نمی گیریم.
برنامه زنده "مجله هندبال" کاری از گروه مسابقات ورزشی، با اجرای علی اکبر ارمنده، از شبکه رادیویی ورزش تقدیم علاقه مندان هندبال می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها