دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که با فدراسیون فوتبال روسیه تفاهم‌نامه بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف امضا شده است.
کد خبر: ۱۰۸۱۹۵۵
ساکت:  روس‌ها میزبانی خوب و وزینی از ما داشتند

به گزارش جام جم آنلاین ، محمدرضا ساکت در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص برنامه‌های فدراسیون فوتبال برای تیم ملی اظهار داشت: برنامه‌ریزی صورت گرفته به گونه‌ای است که برای همه تیم‌ها در رده‌های مختلف برنامه داشته باشیم. شب گذشته هم یک بازی بسیار خوب مقابل روسیه داشتیم و شرایط میزبانی خوب و وزینی را روس‌ها فراهم کرده بودند. کی‌روش هم براساس اندیشه‌های خود و ظرفیت تیم بازیکنان جدیدی را برای دقایقی به میدان فرستاد.

وی افزود: برای فیفادی‌های آینده هم کی‌روش و فدراسیون فوتبال در حال برنامه‌ریزی هستند و آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی یک برنامه‌ریزی وسیع می‌خواهد که در حال پیگیری است. همچنین کمپ تیم ملی برای جام جهانی باید شرایط خوبی داشته باشد که این موضوع هم در حال برنامه‌ریزی است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه کارلوس کی‌روش اعلام کرده دوست داشته کمپ تیم ملی در کازان باشد اما برخی مسائل دست او نبوده و آیا این مسائل مربوط به شرایط مالی فدراسیون است، گفت: ابزار فنی و خیلی مسائل باید در نظر گرفته شود. مسائل مالی کمتر، اما با وجود 18 تیم ملی در فدراسیون فوتبال و حجم سنگینی که بار مالی این تیم‌ها برای فدراسیون فوتبال دارد، همیشه فشار مالی روی فدراسیون است. با این حال باید اعلام کنم ما تفاهم‌نامه‌ای هم با فدراسیون فوتبال روسیه امضا کردیم که از جمله مسائل آموزشی، زیرساختی فوتبال، توسعه فوتبال، مارکتینگ، مهندسی ورزشگاه‌ها، امور امنیتی، امور رسانه‌ها و همچنین تورنمنت‌های دوستانه برای رده‌های مختلف، فوتسال و فوتبال ساحلی در رده‌های آقایان و خانم‌ها در این تفاهم‌نامه وجود دارد. این تفاهم‌نامه هم به همراه آقای سنایی، سفیر ایران در روسیه به امضا رسید.

ساکت با اشاره به موفقیت تیم فوتبال نوجوانان در جام جهانی زیر 17 سال و دو برد پیاپی مقابل گینه و آلمان، خاطرنشان کرد: موفقیت تیم نوجوانان را پاس می‌داریم که به دنبال امکاناتی که در اختیار این تیم قرار گرفت و اردوهایی که برپا شد، نتایج خوبی کسب کردیم. مستحضر هستید که اردوهای تدارکاتی چه تأثیری روی عملکرد تیم‌ها دارد و تیم نوجوانان ما هم در آخرین اردوی خود راهی اسپانیا شد. دیدار تدارکاتی با فرانسه در این اردو و پیروزی در این بازی، بازیکنان ما را به خودباوری رساند که این هم حاصل تلاش و زحمات عباس چمنیان است.

وی ادامه داد: اینکه نام کارلوس کی‌روش در بین پنج کاندیدای بهترین مربی سال در رده ملی قرار گرفته است، موفقیت دیگری برای فوتبال ایران بود که در یک هفته اخیر برای فوتبال ما رقم خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها