در آستانه رویارویی با ایران فدراسیون توگو جدول بیست بازی گذشته میزبان خود را منتشر کرد و برای تحمیل شکستی دیگر کری خواند.
کد خبر: ۱۰۷۹۸۶۷
کری فدراسیون توگو برای ایرانی‌ها

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ورزش سه ، توگو یکی از تیم های درجه دوم قاره آفریقا که در همان دور مقدماتی جام جهانی در قاره سیاه از دور رقابت ها کنار رفت و به مرحله نهایی انتخابی نرسید امشب در حالی با هدایت کلود لروی فرانسوی مقابل ایران قرار می گیرد که برای شکست دادن میزبان کری خواند.

فدراسیون فوتبال توگو در آستانه این بازی با انتشار جدولی از 20 بازی گذشته ایران در بازی های رسمی و دوستانه به این نکته اشاره کرد که کارلوس کی روش و شاگردانش تنها در یک بازی دوستانه آن هم مقابل عراق با یک گل شکست خورده و در 19 بازی دیگر یا به برتری رسیده اند یا با تساوی به کار خود پایان دادند.

در جدولی که از سوی فدراسیون توگو منتشر شده تمام بازی های تیم ملی ایران از اواخر سال 2015 گنجانده شده که تیم ملی با هدایت پیرمرد پرتغالی صاحب 15 برد، 4 تساوی و تنها یک شکست شده است.شکستی که برابر عراق در ورزشگاه ازادی و به دور از چشم همه رسانه ها و طرفداران ثبت شد آن هم در روزی که ترکیب تیم ملی دستخوش تغییرات فراوانی شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها