مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‎های پزشکی استان زنجان گفت: در پی حادثه‎ای در شرکت کاغذسازی راشا کاسپین زنجان، سر کارگر و قهرمان ووشوی جهان قطع شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۲۰
درگذشت دلخراش و تکان دهنده قهرمان سابق ووشوی جهان

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس ، جواد مرادی اظهار کرد: طی ساعت 14 و 30 دقیقه روز گذشته، با مرکز اورژانس استان زنجان تماس گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله پس از دریافت گزارش تماس، یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس شهرک الهیه به شرکت راشا کاسپین زنجان اعزام شد، تصریح کرد: این شخص قبل از رسیدن نیروهای اورژانس در دم فوت شده بود.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‎های پزشکی استان زنجان با بیان اینکه به احتمال زیاد دست کارگر، در دستگاه گیر کرده بود، افزود: در حین تلاش برای درآوردن دست خود از زیر دستگاه، سر این کارگر هم گیر می‎کند.

مرادی با بیان اینکه تقریبا سر این کارگر قطع شده است، یادآور شد: طی سال‎جاری حوادثی از این قبیل در شرکت‎های مختلف استان زنجان رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه توصیه می‎شود که کارگران همیشه احتیاط لازم را داشته و از تجهیزات ایمنی استفاده کنند، ادامه داد: باید ایمنی به صورت کامل در محیط کار رعایت شود.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‎های پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال‎جاری سوختگی با اسید، مسمومیت‎های تنفسی و سقوط از دیگر حوادث مربوط به مراکز صنعتی و کارخانه‌ها بوده است، اظهار کرد: در پی این حوادث چند نفر از کارگران هم فوت شده‎اند.

شایان ذکر است، اسم این کارگر محمد جعفری، حدود 28 ساله و قهرمان ووشوی جهان بوده است که روز گذشته در حین کار در کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین فوت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها