سرمربی تیم فوتبال نفت طلاییه از اینکه در ورزشگاه محل تمرین تیمش بسته بوده و به شاگردان او اجازه تمرین داده نشده است، ابراز تأسف کرد.
کد خبر: ۱۰۷۸۶۱۱
نفتی ها را به محل تمرین راه ندادند! +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، علی کریمی در محل تمرین امروز (دوشنبه) تیم نفت طلاییه در ورزشگاه تهرانسر در مورد اینکه با در بسته ورزشگاه روبه‌رو شده‌اند، گفت: بله، در بسته است. ما برنامه تمرینی را به صورت مکتوب داده بودیم و بازیکنان این برنامه را در اختیار داشتند، اما با در بسته محل تمرین روبه‌رو شدیم.

وی در ادامه افزود: خیلی چیزها بعد این قضیه مشخص می‌شود. پس از اینکه بازیکنان از اینجا رفتند، کارهای قانونی را انجام داده و پیگیر داستان‌های اخیر خواهیم بود.

سرمربی تیم نفت طلاییه در واکنش به اتفاقات عجیب و غریب در باشگاه نفت گفت: این اتفاقات به خاطر نبودن آیین‌نامه و قوانین درست می‌افتد. در مورد اوضاع نفت نماینده وزارت نفت و فدراسیون فوتبال باید نظر بدهند و در حیطه اختیارات من نیست که حرف بزنم. همه حرف و حدیث‌ها و صحبت‌های ما به این دلیل است که هر چیزی اصولی دارد و دنبال این هستیم قوانین اجرا شود. اگر قرار است با هم کار کنیم، باید برای همه تیم کار کنیم تا چیزهای خوبی اتفاق بیفتد.

کریمی همچنین خاطرنشان کرد: اگر صحبتی انجام می‌دهم، دوستان و علاقه‌مندان به فوتبال روی این نگذارند که حتماً می‌خواهم مربیگری کنم. شاید با این شرایط آخرین باری باشد که مربیگری کنم. مدیریتی می‌بینم که هیچ سازگاری با من ندارد. تا چیزی تغییری نکند، شاید قبول نکنم مربیگری کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها