رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین

پایان کار آزادکاران ایران با یک طلا و یک برنز

در پایان رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روسیه یونس امامی صاحب مدال طلا شد، کامران قاسم‌پور به مدال برنز رسید و ۴ نماینده دیگر ایران نیز حذف شدند.
کد خبر: ۱۰۷۸۳۱۶
پایان کار آزادکاران ایران با یک طلا و یک برنز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در روز دوم و پایانی این رقابت ها در وزن ٨٦ کیلوگرم اسماعیل محمودی در دور اول با نتیجه ده بر صفر ابراهیم اف از آذربایجان را شکست داد و کامران قاسم پور دیگر نماینده ایران در این وزن نیز با نتیجه ٦ بر صفر از سد سولیف از ازبکستان گذشت.

قاسم پور در دور دوم مقابل محمودی دیگر نماینده ایران در این وزن با نتیجه ٥ بر یک پیروز شد. وی در دور سوم نیز زائور ماکی اف از روسیه قهرمان جام مدوید را ٤ بر ٣ مغلوب کرد اما در مسابقه نیمه نهایی با ناداوری مقابل آموشف از روسیه ٤ بر ٥ باخت و راهی دیدار رده‌بندی شد و در این مسابقه با شکست نماینده روسیه به مدال برنز رسید. در این وزن محمودی از دور مسابقات کنار رفت.

امیررضا امیری در وزن ١٢٥ کیلوگرم در دور اول نماینده لهستان را ١٥ بر ٥ برد اما با دو شکست مقابل کشتی گیران روس از دور مسابقات کنار رفت.

پیش از این یونس امامی نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در روز نخست صاحب مدال طلا شد. مهران نصیری پنجم شد و مرتضی قیاسی نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها