پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در دیدار رفت چهار گل از الهلال خورد تا سنگین ترین شکست سال های اخیر خود را تجربه کرده باشد.
کد خبر: ۱۰۷۸۱۸۹
فرشاد پیوس: تعارف که نداریم، پرسپولیس شانسی ندارد

به گزارش جام جم آنلاین ، شکست برابر الهلال سنگین ترین شکست برانکو با پرسپولیس هم محسوب می شود. پرسپولیس دیدار برگشت را باید در عمان برگزار کند، جایی که سرخ ها برای صعود بدون اینکه گلی بخورند باید پنج گل بزنند. این احتمال بسیار ضعیف است و بعید به نظر می رسد سرخ ها بتوانند چنین حماسه بزرگی را رقم بزنند. کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیسی نیز امید زیادی به این موضوع ندارند.

فرشاد پیوس مهاجم طلایی دهه هفتاد پرسپولیس در گفت و گو با جام‌جم آنلاین اظهار داشت: «اتفاقی که در دیدار رفت افتاد خیلی غیر قابل پیش بینی بود. ما باید دلیل این شکست را خیلی دقیق تر بررسی می کردیم اما حواشی موجود در اطراف باشگاه پرسپولیس باعث شد تا چنین اتفاقی نیفتد.»

پیوس عنوان کرد: «پرسپولیس اکنون باید تمام تمرکزش را بر روی بازی برگشت بگذارد. می دانیم که خیلی ها ناامید هستند که البته طبیعی است. تعارف که نداریم، پرسپولیس شانسی ندارد. شاید اگر با تعداد گل های کمتری دیدار رفت را می باخت امیدواری ها بیشتر بود اما شکست چهار بر صفر چیزی نیست که به راحتی بتوان آن را جبران کرد.»

وی با اشاره به دیدار تاریخی بارسلونا و پاری سن ژرمن که در آن بارسایی ها دیدار رفت را تحقیر آمیز باختند اما دیدار برگشت را به شکلی معجزه آسا با پیروزی پشت سر گذاشتند، گفت: «آن مسابقه از معجزه های فوتبالی بود اما این معجزه برای پرسپولیس هم می افتد؟ من یک سوال دارم، مگر در فوتبال چقدر می توانیم در انتظار معجزه ها باشیم؟ اصلا مگر این اتفاقات سالی چندبار می افتد که حالا امیدوارم باشیم در عین خوش شانسی نوبت معجزه برای ما و برای پرسپولیس باشد؟ اینها همه خواب و خیال است. بدون فکر کردن به این احتمالات شیرین فقط و فقط به دیدار برگشت فکر کنیم هر چند به نظر من دیگر خیلی خوشبینانه است که بخواهیم به صعودی شیرین و تاریخی به فینال فکر کنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها