تیم بسکتبال پتروشیمی با از پیش رو برداشتن تایگرز چین تایپه به عنوان اولین تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات باشگاه های آسیا صعود کرد.
کد خبر: ۱۰۷۸۰۳۳
پتروشیمی با شکست نماینده چین تایپه به نیمه نهایی رسید

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، تیم های شرکت کننده در بیست و ششمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا آسیا پس از یک روز استراحت از امروز پنجشنبه دیدارهای خود در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها را در شنزو چین پیگیری کردند.

این مرحله از رقابت ها با دیدار دو تیم پتروشیمی بندرامام و تایگرز چین تایپه آغاز شد.

شاگردان مهران شاهین طبع که با قرار گرفتن در رده دوم گروه A به این مرحله از مسابقات صعود کردند موفق شدند حریف خود را با نتیجه ۹۷ بر ۸۰ شکست دهند و راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات شوند. پتروشیمی نیمه نخست این دیدار را نیز با برتری ۴۸ بر ۴۱ خود تمام کرد.

ارسلان کاظمی، سعید داورپنلاه، میثم میرزایی، بهنام یخچالی و ویلی وارن پنج بازیکنی بودند که در ترکیب اولیه پتروشیمی برای دیدار با نماینده چین تایپه قرار گرفتند. نتیجه کامل دیدار تیم های پتروشیمی بندرامام و تایگر چین تایپه به شرح زیر است:

تروشیمی بندرامام ۹۷ - تایگرز چین تایپه ۸۰
(۲۶ بر ۱۸)، (۲۲ بر ۲۳)، (۲۰ بر ۱۶)، (۲۹ بر ۲۳)

پتروشیمی بندرامام در حالی موفق به شکست نماینده چین تایپه شد که در مرحله مقدماتی تنها برابر آستانه قزاقستان آنهم با تنها یک اختلاف امتیاز متحمل شکست شده بود اما در سه دیدار دیگر به ترتیب تیم های سِرِیِت رام‌الله فلسطین، مونو ومپایرز تایلند و چوکز توگو فیلیپین را شکست داد و اینگونه به عنوان تیم دوم گروه اول راهی یک چهارم نهایی شد.

نماینده کشورمان که با پیروزی در دیدار امروز راهی مرحله نیمه نهایی شد، در این مرحله و برای صعود به فینال باید فردا با برنده دیدار دو تیم الریاضی لبنان و مونو ومپایرز تایلند رقابت کند. این دیدار امروز به عنوان آخرین دیدار مرحله یک چهارم برگزار می شود.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا امروز با برگزاری سه دیدار دیگر در چین پیگیری می شود.

برنامه این دیدارها به این شرح است:

آستانه قزاقستان - الاهلی امارات
ژینجیانگ چین - چوکز توگو فیلیپین
الریاضی لبنان - مونو ومپایرز تایلند

بیست و ششمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا تا هشتم مهرماه در شنزو چین ادامه دارد.

پتروشیمی که در دوره پیشین این رقابت ها صاحب عنوان سومی شد با قهرمانی در غرب آسیا کسب سهمیه کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها