پرسپولیس چرا باید چهار گل بخورد؟ این را باید از بازیکنانی پرسید که عملکرد بسیار ضعیفی در مقابل نماینده قدرتمند سعودی داشتند.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۰۲
این پرسپولیسی رویای هواداران را بر باد داد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، از عملکرد ضعیف مصلح و ماهینی و البته علیرضا بیرانوند که بگذریم باید شجاع خلیل زاده را بدترین بازیکن میدان معرفی کنیم، بازیکنی که به شکل عجیب و غریبی در هر چهار خورده پرسپولیس به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقش داشت. این بازیکن گران قیمت که با رویای حضور در جام جهانی به پرسپولیس پیوست آنچنان بد و ضعیف ظاهر شد که صدای همه سرخ ها را درآورد.

او در دیدار با الهلال به پاشنه آشیل خط دفاعی تبدیل شده بود.

او در صحنه گل اول هم با رها کردن بازیکن مستقیم خود روی گل عمر خریبین نقش داشت. در صحنه گل دوم نیز رسما پاس گل به بازیکن حریف داد و در گل سوم نیز این اتفاق بار دیگر تکرار شد تا خریبین به عنوان بازیکن مستقیم او گل سوم تیم 10 نفره الهلال را به ثمر برساند. شجاع البته خوش شانس بود که آفسایدگیری اشتباه بود و او در دقیقه 84 باعث گل دیگری توسط الهلال نشد. هر چقدر بخواهیم او را در گل چهارم نادیده بگیریم هم اما نمی‌توان از سهل انگاری او در رابطه با خریبین و در نهایت رقم خوردن گل پایانی الهلال به سادگی گذشت. او بی شک نه تنها ضعیف ترین بازیکن این دیدار که اصلا ضعیف ترین بازیکن مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها