با طلای بهنام مهدی‌زاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های داخل سالن آسیا، تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ۶ مدال طلا و ۲ نقره مقتدرانه بر سکوی نخست این رقابت‌ها قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۷۷۴۵۸
قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ۶ طلا و ۲ نقره

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های داخل سالن آسیا که در عشق‌آباد پایتخت ترکمنستان در جریان است، بهنام مهدی‌زاده آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها، در فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مصاف ناوین از هند رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید و ششمین و آخرین مدال طلای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در این رقابت ها را بر گردن آویخت.

مهدی زاده پیش از این در دور نخست با نتیجه‌ ۳ بر ۲ نورماخان تینالیف دارنده مدال برنز جهان، قهرمان بازی‌های آسیایی و قهرمان آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد سپس در دور دوم با نتیجه‌ ۷ بر ۳ از سد ساتوشی کایزوکا از ژاپن گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مهدی زاده در این مرحله نیز کیانگ من از چین را یک بر صفر برد و فینالیست شد.

به این ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران با نمایشی تحسین برانگیز و با ۶ مدال طلای فرشاد بلفکه در وزن ۷۱، پژمان پشتام در وزن ۷۵ ،مهدی ابراهیمی در وزن ۸۰ کیلوگرم ،سامان عزیزی در وزن ۸۵، امیر حسین حسینی در وزن ۹۸ و بهنام مهدی‌زاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم و دو مدال نقره محسن‌حاجی‌پور در وزن ۵۹ و امین سوری در وزن ۶۶ کیلوگرم به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد و بر سکوی نخست این رقابت‌ها قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها