تیم فوتسال ایران در پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا با شکست پرگل ازبکستان در این دوره از بازی ها بر سکوی قهرمانی ایستاد تیم ایران بدون شکست به این جایگاه رسید تا یک بار دیگر نشان دهد که آسیا در تسخیر فوتسال ایران است.
کد خبر: ۱۰۷۷۴۴۹
فوتسال ایران قهرمان بازی های داخل سالن آسیا شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، تیم فوتسال ایران در بازی با ازبکستان توانست این تیم را هفت بر یک شکست دهد و قهرمان این رقابت ها شود .

تیم فوتسال ایران نیمه نخست را با دو گل به برتری رسید و نیمه دوم بازی را با پاسکاری دقیق بازیکنان آغاز شد، پاس هایی که ازبک ها را خسته می کرد و موجب شد تا «علی اصغر حسن زاده» کاپیتان تیم ملی در همان ابتدای نیمه دوم در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، شوت حسن زاده تا حدی محکم بود که دروازه بان ازبک در مهار آن ناتوان ماند و گل سوم شاگردان ناظم الشریعه 2 دقیقه پس از آغاز نیمه دوم به ثمر رسید.

ازبک ها پس از دریافت گل سوم با تحرک بیشتر فشار را بالا بردند. در دقیقه 6 نیمه دوم برخورد شدید بازیکن ازبک با «سعید عباسی» موجب مصدومیت عباسی شد. در دقیقه 8 بازی بالاخره ازبک ها توانستند از اندک اشتباه ایرانی ها استفاده کنند و به گل برسند، گل ازبک در این دقیقه توسط «داورین چوریو» به ثمر رسید تا ازبک ها امیدوار بمانند.

ازبک ها پس از گل روانتر کار را دنبال کردند و ملی پوشان ایران با دفاع منطقی در انتظار روزنه ای برای رسیدن به دروازه ازبکستان بودند.

در یک صحنه ضربه کاشته و تمرین شده ایران توسط حسن زاده در دقیقه 11 بازی در آستانه دروازه به ابوالقاسم عروجی رسید و او با یک بغل پا دروازه ازبکستان را برای چهارمین بار باز کرد. اما این پایان کار نبود و «مهدی جاوید» یک دقیقه بعد مجددا گلزنی کرد تا خودش را 3 گله کند و ایران را 5 گله. بازیکن گلزن ایران در این رقابت ها پس از گل دستان خود را به نشان قهرمانی و تمام شدن کار ازبکستان باز کرد.ازبک ها که یک پارچه حمله می کردند و کاملا جلو کشیده بودند در دقیقه 14 نیمه دوم مجددا توسط جاوید ضربه خوردند.

جاوید از جلو کشیدن ازبک ها به خوبی استفاده کرد و گل ششم ایران را به ثمر رساند. 2 دقیقه مانده به پایان بازی حسن زاده گل هفتم را برای ایران به ثمر رساند.

بازی روان بازیکنان ایران در فینال کاملا مشهود بود و تماشاگران را کاملا به وجد آورده بود. تیم فوتسال ایران در این دوره از بازی ها بدون شکست در پنجمین دوره از بازی های داخل سالن آسیا به پایان رساند و بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.

در دیدار رده بندی نیز ژاپن و افغانستان به مصاف هم رفتند که ژاپن موفق شد در جایگاه سوم بایستد.
پنجمین دوره بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی عشق آباد از 17 تا 27 سپتامبر ( 26 شهریور تا 5 مهر ) به میزبانی ترکمنستان درحال برگزاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها