دیروز قرار بود نماینده باشگاه استقلال و فاتح تریم آخرین مذاکرات را انجام دهند و نتیجه به اطلاع افکار عمومی برسد.
کد خبر: ۱۰۷۷۰۶۳
فرصت 2 روزه فاتح تریم به استقلال / فرانک رایکارد گزینه جدید سرمربیگری آبی ها

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وبسایت برنامه نود، دیدار نماینده استقلال در منزل فاتح تریم اتفاق افتاد و البته تریم ابراز تمایل کرد در صورتی که مبلغ مورد پیشنهادش یعنی همان ۵ میلیون دلار برای دو سال تامین شود به استقلال می آید.

در نهایت نماینده باشگاه استقلال در تماسی که با هیات مدیره باشگاه استقلال داشته اینطور پاسخ می گیرد که مدیران استقلال برای پاسخ مثبت گرفتن از وزارت ورزش و تامین هزینه درخواستی فاتح تریم، از سرمربی ترک تبار دو روز وقت بگیرند.

در این میان امروز هم نام فرانک رایکارد از زبان محمد نوری، عضو جدید کمیته فنی استقلال و مدافع این تیم در دهه ۷۰ شنیده شد. فرانک رایکارد از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ سرمربی تیم ملی هلند، از ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۲ سرمربی اسپارتاروتردام، ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ بارسلونا، ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ گالاتاسرای و از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ سرمربی تیم ملی عربستان بوده است. از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ هم تیمی نداشته و بیکار بوده است. البته از سال ۲۰۱۳ در یک آکادمی فوتبال در آمریکا کار کرده است. جالب اینجاست که رایکارد در دسامبر ۲۰۱۶ اعلام کرده که دیگر پیشنهاد هیچ تیمی را برای سرمربیگری نمی پذیرد و این در حالی است که محمد نوری اعلام کرده بود یک نفر گفته می خواهد رایکارد را با قیمتی مناسب به تهران بیاورد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها