پرسپولیس با توجه به حکم فیفا از حضور در نقل و انتقالات فوتبالی محروم است.
کد خبر: ۱۰۷۶۸۴۹
شوک جدید به پرسپولیس: قرارداد نورالهی فسخ است

به گزارش جام جم آنلاین ، دو روز پیش خبر رسید که احمد نورالهی می تواند برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. او که به دلیل خدمت سربازی از پرسپولیس جدا شده بود و به تراکتورسازی رفته بود حالا مجوز خروج از کشور را هم دارد.

در حالی که خبرهای روز گذشته حاکی از این بود که این بازیکن می تواند مقابل الهلال به میدان برود که اما سایت نود خبر از فسخ قرارداد او با پرسپولیس در تاریخ پانزدهم شهریور ماه داده است و این بدان معناست که با توجه به محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات او دیگر نمی تواند با این تیم قرارداد ببندد.

اینکه چرا نورالهی قرارداد خود را فسخ کرده مشخص نیست، در ضمن این هم معلوم نیست که چرا ادعا می شود پرسپولیس پس از فسخ قرارداد دوباره با وی می خواسته قرار داده ببندد اما در صورتی که این خبر صحت داشته باشد نورالهی حق به میدان رفتن برای سرخ ها مقابل الهلال را ندارد و اگر این اتفاق بیفتد دردسر و محرومیتی عجیب و بزرگ در انتظار سرخ هاست.

شنیده شده سازمان لیگ بنا به دلایلی با فسخ قرارداد نوراللهی مخالفت کرده اما اگر سازمان لیگ این فسخ قرارداد را پذیرفته باشد نوراللهی نمی تواند به پرسپولیس بازگردد چون این تیم از نقل و انتقالات محروم شده و حتی در صورتی که پرسپولیس بتواند تا زمستان سه بازیکن آزاد جذب کند، نوراللهی نمی تواند به پرسپولیس برگردد چرا که پنجره نقل و انتقالات زمستانی ۲۸ آذر باز شده و محرومیت پرسپولیس آغاز می شود و باران چشمه گفته که نوراللهی تا ۲۹ آذر سرباز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها