یکی از بدترین بازیکنان تاریخ باشگاه پرسپولیس که با رفتاری کاملا غیر حرفه ای از پرسپولیس جدا شد حالا برای این باشگاه حسابی دردسر درست کرده است.
کد خبر: ۱۰۷۶۸۰۷
بدهی جدید پرسپولیس :323 هزار دلار / یکی از بدترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس دردسرساز شد

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم های کوچک مثل ریزه اسپور و بازیکنان کوچک و غیر حرفه ای مثل آنتونی گولج برای پرسپولیس دردسر پشت دردسر رقم می زنند. پس از جنجال بزرگ باشگاه ترکیه ای حالا نوبت به آنتونی گولج است، کسی که شاید حتی بسیاری از هواداران پرسپولیس او را به یاد نیاورند. این بازیکن همان دورگه استرالیایی - کروات است که به لطف دلال ها وارد فوتبال ایران شد. او مدت کوتاهی در پرسپولیس حضور داشت اما هرگز در بازی های رسمی به میدان نرفت. گولج که از نظر فنی بسیار ضعیف بود بدون هماهنگی با مسئولان باشگاه پرسپولیس ایران را ترک کرد و حتی به تماس های باشگاه پاسخی نداد.

حالا یکی از ناکارآمدترین بازیکنان تاریخ باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالباتش از پرسپولیس دست به دامان فیفا شده است. به زودی جریمه 323 هزار دلاری به پرسپولیس ابلاغ می شود.

شب گذشته سایت هوادار نیز از ابلاغ قریب الوقوع جریمه سنگین دیگری برای پرسپولیس از سوی فیفا خبر داده بود، جریمه ای به میزان 323 هزار دلار و از سوی بازیکنی غیرحرفه ای و ناکارآمد به نام آنتونی گولج. ای کاش باشگاه پرسپولیس نیز از این بازیکن به دلیل عملکرد غیر حرفه ای در زمان ترک ایران به فیفا شکایت کند و ای کاش شرایطی قانونی وجود داشت تا دلالی که این بازیکن را به ایران آورد نیز با جریمه سنگین مالی روبرو شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها