بخشی از مشکلات فوتبال ایران به سومدیریت ها برمی گردد البته این سوءمدیریت ها حتما قرار نیست از سوی کسانی باشد که واقعا نام مدیر را یدک می کشند.
کد خبر: ۱۰۷۶۰۷۲
یکه تازی آقای «مدیر برنامه ها» در فوتبال ایران

به گزارش جام جم آنلاین، این افراد با مجموعه ای از اشتباهات در مدیریت یک قضیه خساراتی جبران ناپذیر را رقم می زنند و باعث می شوند تا اتفاقاتی حاشیه ای نیز به وجود بیاید.

افرادی که عنوان «مدیر برنامه» های بازیکنان را یدک می کشند از همین دست افراد هستند. البته مدیر برنامه های یک بازیکن و یا ایجنت در چارچوبی قانونی حرکت می کند و فعالیت هایش بر مدار اصول است اما برخی با استفاده از موقعیت خود انواع و اقسام دردسرها را رقم می زنند نمونه اش آقای (....) چهره مطرح فوتبال ایران البته در میان مدیر برنامه ها.

او بابت مدیریت نقل و انتقالات برخی از ستاره های فوتبال ایران مادام العمر سود می برد. در کمتر از شش سال اوضاع مالی این فرد آنچنان قوی شده که با استفاده از خرید ملک در کشورهای اروپایی اقامت می گیرد و زندگی مرفهی را برای خودش رقم زده است. اما این فرد با برخی تعلل ها و سوء مدیریت ها دردسرهای زیادی را رقم زده است.

مشخص نیست چرا هنوز ستاره های فوتبال ایران به افرادی از این دست اطمینان می کنند. یکه تازی این فرد همچنان ادامه دارد، هر چقدر او بیشتر کسب درآمد می کند، فوتبال ایران به همان میزان بیشتر به دردسر می افتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها